۸۵۰ معلم جدید در اسلامشهر جذب می‌شوند

اسلامشهر - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش به اسلامشهر سهمیه جذب ۸۵۰ معلم جدید به این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، مسعود بهرامی سه شنبه شب در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش اسلامشهر افزود: امسال ۱۵۰ دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان در اسلامشهر آغاز به کار خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین در آزمون استخدامی سهمیه جذب ۴۵۰ معلم در مقطع ابتدایی و ۲۵۰ معلم برای مقطع متوسطه برای آموزش و پرورش اسلامشهر و چهاردانگه اختصاص یافته است.

بهرامی در بخش دیگری از سخنان خود اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان را بهترین فرصت برای اجرای برنامه های تربیتی و فرهنگی عنوان و خاطرنشان کرد: از نظر بسیاری افراد، تابستان موسم تعطیلی مجموعه آموزش و پرورش است اما از نظر ما این موضوع برعکس است و با توجه به عبور از سالهای شیوع کرونا تعطیلات تابستان زمان مناسبی برای جبران عدم اجرای برنامه های تربیتی در سالهای اخیر است.

لزوم رعایت عدالت در ثبت نام دانش آموزش در مدارس

فرماندار اسلامشهر هم در این جلسه بر ضرورت توجه به رعایت عدالت در ثبت نام دانش آموزان در مدارس، توجه مدیران به دستورالعملهای مربوطه و پرهیز از هرگونه سفارش پذیری در این زمینه تاکید کرد.

وی اظهار داشت: در زمینه حضور معلمان باتجربه و نمونه در مدارس نیز باید مناطق کم برخوردار مورد توجه قرار گیرند.

حبیبی با بیان اینکه بیشترین دغدغه مسئولان شهرستان به رفع مسائل و مشکلات آموزش و پرورش معطوف است، افزود: با هم افزایی و همکاری که در این رابطه در شهرستان وجود دارد و حرکت جهادی مدیریت آموزش و پرورش، تحولات اساسی در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری در این مجموعه آغاز شده که دستاوردهای کم ‌نظیری به همراه داشته است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بر ضرورت پیگیری مستمر جهت اجرایی شدن کلیه مصوبات سفر رئیس‌جمهور و وزیر سابق آموزش و پرورش به شهرستان نیز تاکید کرد و گفت: ساخت هفت مدرسه در اسلامشهر و چهاردانگه که از مصوبات سفر دکتر رئیسی بود آغاز شده و در زمینه نوسازی، بهسازی و جذب و تامین نیروی انسانی نیز اقدامات موثری توسط اداره کل آموزش و پرورش استان تهران در دست اجراست.

وی همچنین خواستار راه اندازی سازوکاری مناسب جهت فراهم ساختن زمینه نظارت مردمی بر عملکرد مدیران مدارس شد و خاطرنشان کرد: انتصاب مدیرانی توانمند، باتجربه، انقلابی و موفق در مدارس باید بیش از گذشته مورد توجه مدیریت آموزش و پرورش قرار گیرد.

۸۵۰ معلم جدید در اسلامشهر جذب می‌شوند

فرماندار اسلامشهر با اشاره به تعطیلی مدارس و اهمیت برنامه ریزی منسجم و موثر برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان که این روزها به دغدغه خانواده ها نیز تبدیل شده است، اظهار داشت: سایر ارگانها و نهادهای شهرستان از جمله شهرداری ها، سپاه، اداره ورزش و جوانان که امکان همپوشانی و تعامل با آموزش و پرورش در این زمینه را دارند با برگزاری جلساتی مشترک برنامه های یکپارچه و مناسب تربیتی، فرهنگی، قرآنی، هنری، ورزشی و... برای نوجوانان و جوانان در تعطیلات تابستان پیش بینی کنند.

در این جلسه که مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و حجت الاسلام برقراری امام جمعه اسلامشهر نیز حضور داشتند، حکم اعضای شورای آموزش و پرورش اسلامشهر به آنان اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha