۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85146169
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج تن گوشت منجمد از بیرجند به مبدا برگشت داده شد

۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبر: 85146169
پنج تن گوشت منجمد از بیرجند به مبدا برگشت داده شد

بیرجند - ایرنا - سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: یک کامیون حامل پنج تن گوشت گاو و گوساله منجمد به دلیل رعایت نکردن زنجیره سرد در طول مسیر به مبدا عودت داده شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند، عبدالله حمزه‌ای روز سه‌شنبه در تشریح این خبر افزود: محموله گوشت گاو و گوساله منجمد به وزن پنج تن از مبدا تهران به مقصد شهرستان بیرجند ارسال شده بود.

وی گفت: این خودرو سردخانه‌دار با وجود دارا بودن گواهی حمل بهداشتی - قرنطینه‌ای از مبدا تهران به مقصد بیرجند ولی به علت دمای نامناسب و رعایت نکردن زنجیره سرد در طول مسیر به دنبال بازرسی توسط کارشناسان واحد نظارت شبکه دامپزشکی بیرجند به مبدا برگشت داده شد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند بیان کرد: تمامی فرآورده‌های خام دامی تازه و منجمد به مقصد مرکز استان قبل از تخلیه و توزیع توسط بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه کنترل می‌شوند.

وی افزود: فقط به محموله‌هایی اجازه تخلیه و توزیع داده می‌شود که دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر اخذ مجوز حمل دامپزشکی مبدا و شرایط حمل و زنجیره سرد را رعایت کرده باشند.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha