۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85146073
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵۰ باشگاه ورزشی خصوصی در دزفول فعال است

۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸
کد خبر: 85146073
۲۵۰ باشگاه ورزشی خصوصی در دزفول فعال است

دزفول-ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان دزفول بر ضرورت استفاده جوانان از باشگاه‌های ورزشی در اوقات فراغت تابستان تاکید کرد و گفت: ۲۵۰ باشگاه ورزشی خصوصی در شهرستان دزفول فعال است.

خادمعلی تهذیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باشگاه‌های ورزشی در قالب بخش خصوصی زیرنظر اداره ورزش و جوانان فعالیت می‌کنند.

وی نداشتن مجوز فعالیت ورزشی و پروانه را از مباحث پیرامون باشگاه‌های ورزشی شهرستان دزفول دانست و ادامه داد: رسیدگی به این موضوع با همکاری دادستان دزفول و اداره نظارت بر اماکن عمومی در دستور کار قرار گرفت و به باشگاه‌های فاقد مجوز در فواصل ۴۵ روزه اخطاریه داده شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول بیان کرد: باشگاه‌های بدون مجوز پس از دریافت سه اخطاریه با دستور دادستان عمومی و انقلاب دزفول پلمب شدند.

وی افزود: تعدادی از این باشگاه‌ها با تذکراتی که داده شد اقدام به اخذ پروانه کردند و تعدادی دیگر نیز از طریق اعمال قانون و دستور دادستان پلمب شدند.

۲۵۰ باشگاه ورزشی خصوصی در دزفول فعال است

تهذیبی با بیان اینکه محیط‌های ورزشی برای فعالیت قانونمند باید پروانه داشته باشند تا به محیطی امن برای ورزش تبدیل شوند، گفت: نیروهای بهداشت، اماکن و مهندسان و دستگاه‌های مختلف بر فعالیت این باشگاه‌ها نظارت می‌کنند.

وی هدف از اعمال قانون برای صدور پروانه فعالیت ورزشی را ایجاد محیطی امن برای فرزندان و خانواده‌ها دانست و افزود: بیشتر باشگاه‌ها مجوز گرفتند و تعدادی نیز در دست اقدام است.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول با بیان اینکه برای باشگاه‌های پلمب شده تشکیل پرونده شده است، اظهارکرد: تاکنون حدود ۳۰ باشگاه اعمال قانون شده و درنهایت در مسیر قانونی قرار گرفته‌اند.

وی از خانواده‌ها خواست فرزندان خود را در باشگاه‌های دارای مجوز از اداره ورزش و جوانان ثبت نام کنند تا ایمنی و سلامت فعالیت‌های ورزشی با وجود نظارت‌های لازم رعایت شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha