۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰
کد خبر: 85146021
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

کشف خودروی ۸۰ میلیارد ریالی قاچاق در بوشهر

۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰
کد خبر: 85146021
کشف خودروی ۸۰ میلیارد ریالی قاچاق در بوشهر

بوشهر_ ایرنا_ فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:یک دستگاه خودرو سواری پورشه قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در بوشهر کشف شد.

به گزارش ایرنا، سردار حیدر سوسنی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال تماس‌های مردمی در خصوص حرکات مخاطره‌آمیز و سرعت بالای یک خودرو سواری در نوار ساحلی شهر بوشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران یگان امداد شهرستان بوشهر در این بخش از منطقه شهری، این خودرو که خسارت‌هایی به خودروهای شهروندان وارد و سبب برهم زدن نظم عمومی شده بود شناسایی گردید.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی انتظامی ، صاحب این خودرو در یکی از شهرهای هم‌جوار دستگیر شد.

سوسنی ادامه داد: با انتقال خودرو به مقر انتظامی، جعلی بودن پلاک خودرو مشخص و با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این خودرو به شکل قاچاق و به صورت غیر قانونی از مبادی غیررسمی وارد کشور شده است.

وی عنوان کرد: این دستگاه خودرو به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و راننده و سرنشین خودرو، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآور شد: از مردم دعوت می‌کنیم که در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هر گونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha