دولت سیزدهم به مردمی سازی فعالیت‌های فرهنگی توجه ویژه دارد
برگزاری تئاتر خیابانی در ساری/ اسفند ۱۴۰۱

ساری- ایرنا- مدیر کل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:همانگونه که دولت سیزدهم بدنبال مردمی سازی امور است این روند در حوزه فرهنگی نیز توجه ویژه ای به آن شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‌ مهدی رمضانی چابک روز سه شنبه در آیین معارفه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ساری افزود: در حوزه فرهنگ‌و هنر با شناسایی مجموعه های مردمی فعال در این بخش بدنبال مردمی سازی این رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد هستیم.

وی ادامه داد : در همین راستا بودجه های فرهنگی چندین برابر به نسبت گذشته به این بخش تزریق شده است تا از ظرفیت های مردمی حوزه فرهنگ بهره برداری قرار گیرد.

مدیر کل استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در حوزه رسانه ادامه داد : اصحاب فرهنگ هنر و رسانه های استان ساختارهای لازم را در هر استان تشکیل دهند.

وی تاکید کرد : همگرایی مجموعه های فرهنگی را موردنظر داریم و تعالی با همراهی و همگرایی محقق خواهد شد.

وی گفت : تکلیف در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موردنظر بدنبال همگرایی و تحقق مرحعیت در حوزه تخصصی فرهنگ و هنر هستیم و ریل گذاری خوبی صورت گرفته است.

رمضانی چابک با اشاره به وجود ظرفیت و منابع انسانی در این وزارتخانه افزود : تلاش ها برای رفع دغدغه های معیشتی این نیروها مورد نظر است.

دولت سیزدهم به مردمی سازی فعالیت‌های فرهنگی توجه ویژه دارد

وی با اشاره به حجم عظیم حضور مسافران در مازندران گفت:در حوزه اعتبارات فرهنگی توجه خاصی صورت خواهد گرفت.

مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود : مازندران از نظر زیرساخت های فرهنگی و هنری رتبه شانزدهم در کشور دارد و گفت : این میزان در حد و اندازه فعالیت های پرشمار این استان نیست.

به گزارش ایرنا ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با پذیرش استعفای حسین جوادی، مدیرکل سابق فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی مازندران در حکمی"احسان آهنگر" را به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب کرد.

آهنگر متولد سال ۱۳۵۸ و دانش آموخته در رشته ادبیات فارسی و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت راهبردی فرهنگ است.

از جمله سوابق مدیریتی، علمی و فرهنگی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، معاون فرهنگی سپاه کربلا مازندران، دبیر کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های استان مازندران، مدیر تبلیغات و فضاسازی معاونت فرهنگی هنری سپاه کربلا مازندران و مدیرفرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان بهشهر اشاره کرد.

حسین جوادی ۱۳ ماه به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران فعالیت داشت و هفته های اخیر استعفا داد.

دولت سیزدهم به مردمی سازی فعالیت‌های فرهنگی توجه ویژه دارد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha