۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۹
کد خبرنگار: 5200
کد خبر: 85145764
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

الحاق ۱۳۲ هکتار به شهرک صنعتی پرند در انتظار مجوز آب منطقه ای و محیط زیست است

رباط کریم - ایرنا - مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: توسعه ۱۳۲ هکتاری شهرک صنعتی پرند نیاز به ۲ مصوبه و مجوز اداره آب منطقه ای و محیط زیست داشت که قرار شد در کوتاهترین زمان ممکن صادر شود تا بتوانیم عملیات اجرایی این طرح توسعه ای را شروع کنیم. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید صادقی شامگاه روز دوشنبه درکارگروه ستاد تسهیل شهرک های صنعتی شهرستان رباط کریم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در شهرستان رباط کریم از ۲۰ واحد تولیدی صنعتی بازدید شد، مشکلات و فرآیندهای تولید در این جلسه مطرح و تصمیمات خوبی اتخاذ شد و رفع موانع تولید این واحدها در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به بحث توسعه دیگر اراضی شهرهای جدید عمران پرند و مشخص شدن زمانبندی آن خاطرنشان کرد: با مساعدت شرکت عمران و دستور مدیرعامل این شرکت مقرر شد که با هیات کارشناسی جدید ۲۵۰ تا ۳۰۰ هکتار از زمین های شهرک صنعتی پرند را به عنوان توسعه این شهرک آماده سازی و قرارداد واگذاری منعقد کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران به موضوع تامین آب و پساب شهرک صنعتی اشاره و خاطرنشان کرد: برای تسریع در احداث خط انتقال و تصفیه خانه تکمیلی با مصوبه دوم ستاد تسهیل مقرر شد با شرکت آبفای استان تهران قرار داد منعقد کنیم با قیمت مصوب پنج هزار و ۸۰۰ تومان به ازای هر مترمکعب که متعاقب این قرارداد واگذاری بتوانیم عملیات اجرایی خط انتقال و هم تصفیه خانه تکمیلی را آغاز کنیم.

وی یادآور شد: برنامه بر این شد که استانداری و سازمان بازرسی در راستای حمایت تولید جهت تثبیت قیمت پنج هزار و ۸۰۰ تومان به ازای هر متر مکعب با وزارت نیرو مکاتباتی انجام دهند که با مساعدت وزارت نیرو بتوانیم این کمک را برای رفع موانع تولید و حوزه صنعت و کاهش قیمت تمام شده برای بحث تولید و صنعت داشته باشیم.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با سه شهر رباط کریم، پرند و نصیرشهر با جمعیت نزدیک به ۵۵۰ هزار نفر قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha