امیدواریم یزدی‌ها از بازی شهرآورد دو تیم فوتبال ساحلی استان لذت ببرند

یزد- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد ابراز امیدواری کرد یزدی‌های خونگرم از بازی دو تیم این استان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی که امشب برگزار می‌شود لذت کافی ببرند.

"سید محمد میرحسینی" روز سه شنبه در آستانه بازی شاگردانش با تیم فوتبال ساحلی چادرملو اردکان در گفت و گو با ایرنا افزود: برای بازی شهرآورد مقابل تیم خوب چادرملو اردکان طی یک هفته اخیر بر اساس نقاط ضعف و قوت حریف با حضور تمامی بازیکنان تیم تمرینات خوبی را برای بازی حساس خود پشت گذاشتیم.

وی با بیان اینکه بازی ۲ تیم یزدی دارای اهمیت و جذابیت است ادامه دارد: هدف اول ما ارائه یک بازی فنی و تماشاگر پسند است و قطعا هر تیمی از فرصت‌های مسابقه بهتر و همراه با برنامه استفاده کند به نتیجه مطلوب خود می‌رسد.

وی اظهار کرد: برای این مسابقه حساس مشکل خاصی نداریم و در حضور تماشاگران برای کسب امتیاز لازم بازی می‌کنیم و امیدواریم تماشاگران همیشه همراه صدرشیمی از تیم جوان ما و بازی آنها در خانه لذت ببرند و برگزاری این مسابقه به نفع استان باشد.

در خصوص وضعیت تیم چادرملو اردکان برای شهرآورد امروز موفق به گفت و گو با سرمربی تیم نشدیم اما کارشناس فوتبال یزد گفت: نزدیکی ۲ تیم صدرشیمی و چادرملو در جدول بر اهمیت و حساسیت بازی افزوده و قطعا هر کدام به دنبال کسب پیروزی در این دیدار هستند.

علی محمد قادریان افزود: علی رحیمی سرمربی تیم چادرملو در فصل گذشته سرمربی صدرشیمی بود و این به اهمیت بازی می‌افزاید و همچنین تیم صدرشیمی یک تیم جوان و کم تجربه است و باید در این بازی خانگی با استفاده از حق میزبانی برای پیروزی استفاده کند.

وی اظهار کرد: تیم فوتبال ساحلی چادرملو اردکان در دفاع و حمله دارای بازیکنان آماده‌ای است ولی بازی در ورزشگاه محمود آباد با تماشاگران زیاد که از مسابقات استقبال می‌کنند برای هر تیمی بازی سخت است و باید از تمامی لحظات برای کسب نتیجه بهره گرفت.

از هفته پنجم مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم‌های صدرشیمی یزد و چادرملو اردکان از ساعت ۲۰ امشب ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ در زمین ساحلی محله محمود آباد (مردآباد ) شهر یزد مقابل هم قرار می‌گیرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha