۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۲
کد خبرنگار: 1112
کد خبر: 85145326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توییت‌های رئیس اتاق بازرگانی ایران علیه انقلاب

۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۲
کد خبر: 85145326
توییت‌های رئیس اتاق بازرگانی ایران علیه انقلاب

تهران- ایرنا- در حالی روز گذشته «حسین سلاح ورزی» به عنوان رییس اتاق بازرگانی،‌ صنایع، معادن و کشاورزی ایران انتخاب شد که در حساب کاربری توئیتر خود بارها از براندازان انقلاب اسلامی حمایت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ روز گذشته با وجود حواشی بسیار حسین سلاح‌ورزی با ۲۶۵ رای به عنوان رییس اتاق بازرگانی،‌ صنایع،‌ معادن و کشاورزی ایران انتخاب شد، این در حالی است که اخبار موثقی مبنی بر تایید صلاحیت این نامزد هیات رییسه از سوی وزارت اطلاعات و وزارت صمت منتشر نشده است، از سوی دیگر با بررسی فضای مجازی سلاح‌ورزی می‌توان ارزیابی کرد که وی در اغتشاشات ۱۴۰۱ از براندازان جمهوری اسلامی حمایت کرده است.

سلاح ورزی در فرصت چهار دقیقه‌ای که نامزدهای کرسی ریاست اتاق بازرگانی ایران داشتند، بیان کرد: مثل یکی از ۵۰۰ نفر هیات نمایندگان اعلام نامزدی کردم، اما بی‌اخلاقی و تهمت بسیاری وارد کردند، اما در طول همه روزهای گذشته به‌عنوان یک کاندیدا از هیچ مرجع امنیتی نه تهدیدی، نه احضاری و نه مکاتبه‌ای داشتم.

پیش از این در خبرهایی از سوی حراست وزارت صمت مبنی بر عدم احراز صلاحیت سلاح‌ورزی را برای پست ریاست اتاق بازرگانی ایران اعلام و مکاتبات رسمی نیز انجام شده بود.

همچنین حسین حاجی‌حسینی نماینده وزیر صمت در اتاق بازرگانی و معاون حقوقی و امور مجلس سابق وزارت صمت است در سخنان خود به صورت رسمی اعلام کرد: به برادرمان گفتم که خودشان انصراف خود را اعلام کنند، درست است که نقص آیین‌نامه‌ای داریم، اما ما مجری قانون هستیم و موظف به تمکین هستیم.

توییت‌های رئیس اتاق بازرگانی ایران علیه انقلاب

با وجود تمام این حواشی،‌ سلاح ورزی نامزد کرسی ریاست اتاق بازرگانی ایران شد و با ۲۶۵ رای توانست به این جایگاه دست یابد که مقامی بسیار مهم در ایران محسوب می شود و نماینده‌ای حاضر در شورای پول و اعتبار، شورای‌عالی بورس، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، هیات واگذاری، شورای‌عالی مدیریت و برنامه‌ریزی اقتصادی، شورای‌عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ و چندین شورای مهم دیگر باشد.

این انتخاب مانع نمی‌شود که فراموش کنیم وی طی یک سال گذشته موضع‌گیری‌های بسیاری در فضای مجازی علیه مواضع رسمی جمهوری اسلامی و در راستای بلندگوهای تبلیغاتی دشمنان ایران یعنی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی حواشی داشته است، و نمی‌توان پذیرفت که همزمان هم عضو مهم‌ترین شوراهای عالی تصمیم‌سازی برای جمهوری اسلامی بود و هم در راستای براندازان جمهوری اسلامی شعار داد.

سلاح ورزی اکنون می‌تواند با حضور در شوراهای عالی کشور در حوزه اقتصاد، به محرمانه‌ترین اطلاعات نظام و مهم‌تر از آن تصمیم‌گیری برای مسائل حیاتی و حساس کشور دسترسی داشته باشد و راه یابد.

توییت‌های رئیس اتاق بازرگانی ایران علیه انقلاب

توییت‌های رئیس اتاق بازرگانی ایران علیه انقلاب

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha