۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85145277
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات آسفالت ۱۳ روستای بخش اسماعیلیه اهواز با اختصاص قیر رایگان آغاز شد

اهواز- ایرنا- سرپرست فرمانداری اهواز گفت: عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت ۱۳ روستای دارای دهیاری در بخش اسماعیلیه اهواز با اختصاص قیر رایگان آغاز شد.

به گزارش ایرنا سید احمد موالی زاده دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای این طرح در روستاهای دارای دهیاری بیان کرد: بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های روستاهای دب حردان، سکینه یک ، سطامیه، رامزیه یک، کاظمی یک، کاظمی دو، قجریه یک، قجریه ۲، تل اسود، خبینه سفلی، ملیحان، بیوض و مکسر با مشارکت فرمانداری و بخشداری اسماعیلیه اهواز و تامین قیر رایگان توسط بنیادمسکن انقلاب اسلامی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح ۹۲ هزار متر مربع از معابر و خیابان‌های این روستاها بهسازی و آسفالت می‌شود، ادامه داد: آسفالت معابر و خیابان‌های روستاها یکی از مطالبات مهم روستائیان است و با تاکید رئیس جمهور و استاندار خوزستان نیز بر تسریع در اجرای این طرح ها تاکید دارند.

سرپرست فرمانداری اهواز ادامه داد: تامین و تجهیز روشنایی معابر و خیابان‌های روستاهای سطامیه،صفحه دو، مگطوع، سکینه یک، سکینه دو، دب حردان، طاهریه دو، رامزیه یک، خبینه سفلی، تل اسود، بیوض یک، شمریه، بیت واوی، کاظمی یک، کاظمی دو، مزبان و قجریه یک نیز امسال اجرا شد.

موالی زاده بیان کرد: عملیات اجرایی بهسازی وآسفالت ۴۰ روستای فاقد دهیاری به عنوان بزرگترین پروژه روستایی استان خوزستان در روستاهای سه بخش مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه از توابع شهرستان اهواز با استفاده از اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی‌ها از اوایل اردیبهشت ماه آغاز شد که خرید دستگاه حمل زباله و ماشین آتش نشانی و روشنایی معابر در این طرح اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر رفع مشکلات و مطالبات مردم برای ایجاد رضایتمندی بیشتر گفت: با اجرای کامل این طرح‌ها، امسال شاهد جهش خوبی در حوزه بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های روستاهای اهواز خواهیم بود.

بخش اسماعیلیه اهواز با ۵۰ روستا، بالغ بر ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد.



.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha