معاون استاندار لرستان: جوانی جمعیت جزو موضوعات کلیدی کشور است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: جوانی جمعیت جزو موضوعات اساسی و کلیدی کشور و همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری می‌باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مجید منعمی روز دوشنبه در قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: مساله جوانی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری بارها تاکید شده است بنابراین باید اقدامات حمایتی لازم در این راستا بدون تاخیر صورت گیرد.

وی گفت: باید از ظرفیت تابلو های تبلیغاتی سطح شهر در راستای آگاهی بخشی و ترویج مسایل فرهنگی از جمله فرزند آوری استفاده کرد چراکه موضوع جمعیت از موارد مهم تصمیم گیری دولت و نظام می‌باشد.

وی افزود: باتوجه به اینکه موضوع جمعیت و اقدامات این حوزه در آینده کشور تاثیرگذار است کوتاهی در این مساله خیانت خواهد بود بنابراین تمامی دستگاه های اجرایی در حمایت از مرکز جلوگیری از سقط جنین پای کار باشند چراکه در بحث جوانی جمعیت موثر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار کرد: رصد و اجرای مصوبات جلسات از اولویت های نظام و پیگیری آن ضروری است همچنین مدیران دستگاه های اجرایی نیز مکلف به انجام آن هستند که این مهم باید در لرستان به صورت ویژه بررسی و اقدامات لازم انجام شود در غیراینصورت دچار پیری جمعیت خواهیم شد.

منعمی گفت: این جلسه از اهمیت بالایی برخوردار و حضور مدیران مربوطه ضروری است لذا عدم حضور آنان در ارزیابی ها لحاظ و به استاندار نیز اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha