سکوت یا بایکوت خبری؛ در اردوی تیم ملی بسکتبال چه خبر است؟

تهران- ایرنا- تمرینات تیم ملی بسکتبال ایران این روزها در سکوت خبری برگزار می‌شود و با آنکه نزدیک به دو هفته از دور جدید تمرینات این تیم می‌گذرد اما هنوز رسانه‌های خبری امکان و اجازه حضور در این تمرینات را ندارند.

به گزارش ایرنا، جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ از ۳ تا ۱۹ شهریور به میزبانی ۳ کشور ژاپن، فیلیپین و اندونزی در شرایطی آغاز می‌شود که همه تیم‌های راه یافته به این رویداد در حال آماده‌سازی خود بوده و در صدد هستند تا در این آوردگاه جهانی، بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند. از سویی دیگر با توجه به اینکه در این مسابقات بهترین تیم آسیا جواز حضور در المپیک را کسب خواهد کرد مدعیان قاره پهناور نیز به دنبال حضوری جدی و قاطعانه در این رویداد هستند چرا که نمی‌خواهند فرصت حضور در المپیک را از دست بدهند.

تیم ملی بسکتبال ایران به عنوان یکی از تیم‌های راه یافته به جام‌جهانی بسکتبال این روزها سرگرم آماده سازی خود است، تیمی که ۱۸ خردادماه با معرفی کادرفنی جدید وارد مرحله تازه‌ای از دوران حرفه‌ای خود شد و از ۲۰ خردادماه نیز با هدایت هاکان دمیر تمریناتش را در تهران و در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز کرد اما نکته جالب و قابل توجه این است که از زمان ورود سرمربی جدید تیم ملی و با آغاز دور جدید تمرینات، هنوز دستور حضور خبرنگاران برای پوشش تمرینات تیم ملی صادر نشده و به نظر می‌رسد مسؤولان فدراسیون بسکتبال سکوت خبری را پیش گرفته‌اند چرا که تا امروز هیچ واکنشی مبنی بر چرایی این موضوع از سوی آنها دیده نشده است.

در همین ایام چین به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا و یکی از مدعیان حضور در المپیک که با تیم‌های صربستان، سودان جنوبی و پورتوریکو هم گروه است در نظر دارد تا با تیم‌هایی مانند اسلوونی، آلمان، ایتالیا و صربستان بازی‌های تدارکاتی برگزار کنند و باید دید متولیان بسکتبال ایران در چه فکری برای بازی‌های دوستانه هستند.

جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ از ۳ تا ۱۹ شهریور به میزبانی ۳ کشور ژاپن، فیلیپین و اندونزی برگزار خواهد شد که طی آن آسمان‌خراش‌های ایرانی باید روز شنبه ۴ شهریور به مصاف برزیل بروند و در روز دوشنبه ششم این ماه رو در روی ساحل عاج قرار بگیرند. آخرین بازی ایران در این مرحله چهارشنبه ۸ شهریور خواهد بود که طی آن ملی‌پوشان کشورمان برابر اسپانیا صف‌آرایی خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha