۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85144960
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قهرمان تنیس روی میز نوجوانان کشور با باشگاه قبرسی به توافق رسید

همدان- ایرنا- رییس هیات تنیس روی میز همدان گفت: ستایش ایلوخانی نخبه تنیس روی میز همدان و قهرمان رده سنی نوجوانان دختر کشور با یک باشگاه در کشور قبرس شمالی به توافق رسید.

زهره ابوطالبیان روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایلوخانی مورد توجه یک تیم در قبرس شمالی قرار گرفته و به زودی برای عقد قرارداد و آغاز تمرینات راهی این کشور می‌شود.

وی اضافه کرد: ایلوخانی در یکسال گذشته موفقیت‌های بزرگی را در رده سنی نوجوانان در میادین ملی و بین المللی کسب کرده و حتی در رده جوانان نیز افتخارآفرین بوده است.

ابوطالبیان خاطرنشان کرد: هفته گذشته نیز شیما صفایی نابغه تنیس روی میز این استان به باشگاه فنرباغچه ترکیه پیوست و برای حضور در تمرین و مسابقات راهی این کشور شد.

وی ادامه داد: هدیه آقامحمدی دیگر ورزشکار تنیس روی میز همدان نیز موفق به کسب سهمیه حضور در یونیورسیاد دانشجویی جهان در چین شد.

رییس هیات تنیس روی میز همدان اظهار داشت: بانوان همدان سال موفقی را در میادین این رشته ورزشی در عرصه ملی و بین‌المللی سپری می‌کنند.

وی با اشاره به عملکرد بازیکنان همدان در رده‌های سنی مختلف تنیس روی میز کشور بیان کرد: در سال‌های اخیر شاهد رشد بانوان پینگ پنگ همدان بوده‌ایم اما امسال مسیر پیشرفت آن‌ها با حمایت‌های صورت گرفته، شرایط بسیار بهتری پیدا کرد.

وی اضافه کرد: هم اکنون شاهد شکوفایی پدیده‌های پینگ پنگ همدان در میادین مختلف هستیم که لزوم توجه ویژه مسئولان به سرمایه گذاری در این بخش را بیشتر می‌کند.

ابوطالبیان بیان کرد: اگر حمایت‌ها از پینگ پنگ بانوان همدان به صورت ویژه صورت بگیرد قطع به یقین در المپیک ۲۰۲۴ می‌توانیم سهمیه داشته باشیم.

استان همدان دارای نزدیک به هزار ورزشکار در رشته تنیس روی میز است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha