عملیات اجرایی بزرگترین پروژه مدیریت شهری اردبیل آغاز شد

اردبیل - ایرنا - عملیات اجرایی پل بسیج به عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری استان اردبیل، با حضور وزیر کشور و مسئولان استانی با هدف تسهیل تردد و کاهش بار ترافیک آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا وزیر کشور شامگاه یکشنبه در آئین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پل بسیج شهر اردبیل گفت: سازندگی در همه جای کشور جریان دارد و این نشانگر این واقعیت است که مدیران در راستای ایفای خدمت در میدان کار حضور دارند.

احمد وحیدی افزود: گزارش‌های خوب مدیران اردبیل از کارهای عمرانی انجام شده، حاکی از یکپارچگی برای برداشتن گام‌های بلند در مسیر خدمت‌رسانی به مردم است و اینکه این توانمندی‌ها در اردبیل وجود دارد، مایه خوشبختی است.

وی ادامه داد: زمانی در تهران فقط یک پل وجود داشت و آن را نیز خارجی‌ها احداث کرده بودند اما اکنون خوشبختانه در شهر اردبیل پلی احداث می‌شود که هشت کیلومتر امتداد خواهد داشت و همینکه پروژه‌هایی بعد از ۱۰ تا ۱۵ سال رکود به مرحله اجرا درآمده، نشانه پای کار بودن مسئولان است.

وزیر کشور شفافیت درآمدها و هزینه‌های شهرداری اردبیل را کاری خوب دانست و گفت: شهر به عنوان مجموعه ای از کلیات و جزئیات است و در مدیریت آن هم باید به سطل آشغال به عنوان جزء توجه داشت و هم به هتل‌ها، پل‌ها و پروژه‌های عمرانی تمرکز کرد.

وی اردبیل را به واسطه سبلان سربلند، دشت‌های زیبا، آب‌ها و دریاچه‌ها و میراث تاریخی ارزشمند استانی زیبا توصیف کرد و نسبت به تامین اتوبوس‌های مورد نیاز ناوگان شهری اردبیل نیز قول مساعد داد.

استاندار اردبیل هم در این آئین گفت: مسئولان به طور شبانه روزی برای خدمت به مردم در تلاش هستند و اتفاقات مبارک و بزرگ در مناطق مختلف استان نتیجه نیت خدمتگزاری مدیران است.

حامد عاملی با اشاره به اینکه وزیر کشور در کمتر از دو سال عمر دولت، سه بار به اردبیل سفر کرده است، این را نشانه توجه به استان اردبیل دانست و از وزیر قدردانی کرد و از تداوم همکاری استانداری با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای کاربری‌ها، کارگشایی‌ها، الحاقات و سایر امور خبر داد.

شهردار اردبیل نیز درباره پل بزرگ بسیج اظهار کرد: این پل هشت کیلومتر امتداد خواهد داشت و به عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری استان اردبیل بیش از ۲ هزار تن کالای فولادی و ۵۰۰ هزار متر مکعب بتن‌ریزی برای آن استفاده خواهد شد.

محمود صفری اعتبار این طرح بزرگ عمرانی را هفت هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پیش از این چهار پل، نیمه کاره مانده بود که با تلاش شهرداری و همراهی شورای اسلامی شهر تکمیل شده‌اند و پل نیایش نیز به پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد رسیده است.

وی با اعلام اینکه ناوگان شهری اردبیل فرسوده و مستهلک است، از واریز شدن پول ۶۰ دستگاه اتوبوس و ۲۰ دستگاه خودرو ون از ناحیه شهرداری اردبیل خبر داد و از وزیر کشور خواست نسبت به تحول آنها به شهرداری اردبیل اقدام شود.

شهردار اردبیل از موسسه عاشورا به عنوان مجری طرح پل بسیج به خاطر اینکه کارهای عملیاتی و عمرانی این پروژه را در هفت جبهه کاری دنبال می‌کنند، قدردانی کرد.

وزیر کشور از صبح امروز یکشنبه به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده استان اردبیل وارد این استان شده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha