معاون استاندار یزد: حقیقت حقوق بشر آمریکایی برای جوانان بازگو شود

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: در قالب جهاد تبیین و برنامه‌های بصیرتی باید حقیقت حقوق بشر آمریکایی برای نسل جوان بازگو شود.

به گزارش ایرنا، علی اکبر عزیزی روز یکشنبه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی بزرگداشت هفته قوه قضائیه و هفته حقوق بشر آمریکایی که با حضور مسئولان در سالن دادگستری یزد برگزار شد، افزود: باید مردم و نسل جوان به صورت دقیق در جریان جنایات آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی قرار گیرند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص شهید آیت‌الله بهشتی (ره) و سایر شهدای هفتم تیر افزود: تبیین اقدامات آمریکا علیه ملت ایران موضوع مهمی است که باید همیشه و در هفته قوه قضائیه و هفته حقوق بشر آمریکایی برای آحاد مردم و نسل جوان ترسیم شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این جلسه گفت: به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی با همکاری مردم و مسئولان و مشارکت نوجوانان و جوانان برنامه‌های مختلف فرهنگی، بصیرتی و معرفتی در یزد و ۱۱ شهرستان تابعه استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدحسین متوسل افزود: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در مساجد، ادارات و نهادها، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و عکس، فعالیت‌های فرهنگی هنری در فضای مجازی و رسانه‌های گروهی، برگزاری یادواره شهیدان و نشست‌های تخصصی اهم برنامه‌هاست.

وی بیان کرد: در روز چهارشنبه هفتم تیرماه امسال مراسم بزرگداشت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام و انقلاب اسلامی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان همراه با مداحی و سخنرانی در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار می‌شود .

همچنین رییس کل دادگستری یزد گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قوه قصائیه به خصوص شهیدان بهشتی و یاران انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت باید به عنوان یک رسالت دینی و انقلابی همواره و در این ایام به جد مدنظر همگان قرار گیرد.

غلامحسین دهشیری با بیان اینکه باید مردم به خصوص نسل جوان را در جریان هفته حقوق بشر آمریکایی و جنایات دشمنان قرار داد افزود: جهاد تبیین رسالت اصلی مردم و مسئولان برای تحقق اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری است .

در این نشست بر همکاری بخش‌های مختلف بر باشکوه برگزار شدن هفته قوه قصائیه و هفته حقوق بشر آمریکایی در استان یزد تاکید شد.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و هفته قوه قضائیه از دوم تیرماه آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha