۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85144184
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مالکان چهار استخر کشاورزی خوشاب خراسان رضوی به مراجع قضایی معرفی شدند

سبزوار- ایرنا- سرپرست شبکه بهداشت و درمان خوشاب گفت: ۹۳ استخر کشاورزی در این شهرستان خراسان رضوی شناسایی شده است که مالکان چهار استخر که نکات ایمنی را رعایت نکرده بودند به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، دکتر علی شاهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در بازدیدهای صورت گرفته کارشناسان بهداشتی حرفه ای از استخرهای کشاورزی خوشاب، برای برخی از مالکان این استخرها نیز اخطاریه صادر شده است.

وی افزود: در این بازدیدها بر رعایت نکات ایمنی از جمله فنس‌کشی دور استخر به ارتفاع ۲ متر، نصب سه ردیف سیم خاردار رشته ای، نصب تابلوهای هشدار دهنده، نصب طناب گرده دار از چهار سو بر روی استخر به صورت ضربدری و تعبیه پلکان و نردبان تاکید شده است.

دکترشاهی گفت: آمار غرق شدگی در استخرهای کشاورزی در چندسال اخیر افزایش چشمگیری داشته است که این آمار زنگ هشداری برای استخرداران و مردم است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خوشاب گفت: شهروندان برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، از هرگونه شنا در این استخرها خودداری کرده و در صورت مشاهده استخرهای ناایمن، مورد را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، مرداد پارسال پنج نفر شامل یک کودک و چهار مرد در روستای "عبدل آباد" شهرستان خوشاب در استخر کشاورزی غرق شدند.

همچنین حوادث مشابهی در شهرستان‌های غرب خراسان رضوی در سالیان اخیر به غرق چند نفر در استخرهای کشاورزی منطقه منجر شده بود.

شهرستان خوشاب به مرکزیت شهر سلطان آباد در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha