تحقق وعده ورزشی دولت سیزدهم در مازندران/ زیرسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل آغاز شد

ساری- ایرنا- زیرسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل به‌عنوان یکی از مصوبات هفدهمین سفر استانی آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور به مازندران با تخصیص اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی از امروز یکشنبه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل که مطالبه چند ساله اهالی فوتبال است در دور اول سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور به مازندران تصویب شد و عملیات اجرایی بازسازی این ورزشگاه از ۳۶ روز قبل با مستقر شدن پیمانکار در این ورزشگاه وارد گام اجرایی شد.

بعد از خاک برداری از چمن قبلی این ورزشگاه، مرحله اصلی بازسازی چمن که همان زیرسازی است از امروز یکشنبه آغاز شد.

تحقق وعده ورزشی دولت سیزدهم در مازندران/ زیرسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل آغاز شد

پیگیری‌ها برای بازسازی چمن ورزشگاه روزانه است

در این پیوند قاسم عزیززاده گرجی فرماندار بابل به خبرنگار ایرنا گفت: پیگیری ها برای سرعت بخشی به روند بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل به صورت مستمر و روزانه انجام می شود.

وی افزود : زیر سازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل با پوکه کوهی آغاز شد که این اولین گام در مسیر حرفه‌ای شدن چمن این ورزشگاه است.

این مقام مسوول اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که پیمانکار بر اساس قرارداد در زمان مشخص شده این طرح را به پایان برساند تا اهالی فوتبال بابل بتوانند از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.

فرماندار بابل اضافه کرد : بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل با اعتبار تخصیص یافته ۱۵ میلیارد تومانی آغاز شده و برای تکمیل این ورزشگاه ۲۸ میلیارد تومان اعتبار لازم است که این اعتبار به مرور تخصیص می یابد.

به گزارش ایرنا، ورزشگاه هفت تیر هنگام آغاز طرح توسعه فاز نخست چهار هزار صندلی داشت که در این طرح ۲ هزار صندلی به آن اضافه شد تا بتواند فضای بیشتری برای فوتبال دوستان بزرگ ترین شهرستان مازندران فراهم کند.

این طرح طبق گفته مسوولان وقت ۶ میلیارد ریال هزینه داشت که ۲ هزار متر مربع فضا برای نصب صندلی های جدید، اتاق رختکن بازیکنان مهمان و میزبان، اتاق مربی، اتاق داوران و ناظر فدراسیون در ضلع غربی اضافه شد.

تحقق وعده ورزشی دولت سیزدهم در مازندران/ زیرسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل آغاز شد

براساس برنامه ریزی انجام شده قرار بود طرح توسعه و تجهیز فاز دوم به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در ضلع شمالی ورزشگاه اجرایی شود تا بتواند تعداد صندلی های آن را به ۱۰ هزار عدد برساند.

گام دوم در ظاهر به سرانجامی نرسید و به همین دلیل ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل که در سال‌های نه چندان دور با بازی تیم های خونه به خونه مازندران و دریای کاسپین روزهای شادی را برای بابلی ها به ارمغان می آورد به علت شرایط نامساعد زمین و فقدان امکانات حداقلی از نظر سازمان لیگ، اجازه برگزاری بازی‌های تیم فوتبال دسته یکی را نداشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha