اتوبوس واژگون شده در نیشابور حامل زائران عراقی بود + فیلم

مشهد- ایرنا- معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: اتوبوسی که صبح امروز در محور سبزوار به نیشابور واژگون شد، حامل زایران عراقی عازم مشهد بود.

سیدحمید حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رخداد ساعت ۶:۱۹ دقیقه صبح امروز در ۳۵ کیلومتری نیشابور رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس و هلیکوپتر از اورژانس ۱۱۵ نیشابور، ۲ آمبولانس از سبزوار و ۲ دستگاه آمبولانس از هلال احمر نیشابور به همراه خودرو فرماندهی اورژانس نیشابور در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این رخداد سه نفر از مسافران عراقی و یک نفر کمک راننده ایرانی جان باختند و ۲۹ نفر دیگر از مسافران و راننده اتوبوس مصدوم شدند.

اتوبوس واژگون شده در نیشابور حامل زائران عراقی بود + فیلم


معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: چهار مصدوم بدحال با آمبولانس، ۱۵ نفر از مصدومان توسط اتوبوس آمبولانس و ۲ نفر توسط هلیکوپتر اورژانس به بیمارستان های حکیم و ۲۲ بهمن نیشابور منتقل شدند و به وضعیت دیگر مصدومان توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه رسیدگی شد.

اتوبوس واژگون شده در نیشابور حامل زائران عراقی بود + فیلم


مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم نیشابور می‌پردازد.

اتوبوس واژگون شده در نیشابور حامل زائران عراقی بود + فیلم

به گزارش ایرنا این اتوبوس با ۳۳ سرنشین شامل ۳۰ مسافر و ۲ نفر راننده و یک کمک راننده از مبدا قم به مشهد در حال حرکت بود که در ۳۵ کیلومتری نیشابور و با مواجه شدن با حادثه انحراف خودرو پراید، کنترل خود را از دست داده و واژگون شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha