استاندار: دولت باتمام توان از کشاورزان مازندران حمایت می‌کند

ساری- ایرنا- استاندار مازندران گفت: دولت سیزدهم با تمام توان از کشاورزان مازندران با اعطای تسهیلات و خدمات مشاوره ای در تولید محصولات باکیفیت باغی و زراعی حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز یکشنبه در آیین افتتاح ۴۸ طرح جهاد کشاورزی مازندران در آمل بیان کرد: با حمایت هایی که دولت سیزدهم از تولید کنندگان انجام می دهد در کشور چشم انداز روشنی در حوزه تولید ایجاد شده است.
وی اضافه کرد: امروز همه ما باید قدردان سرمایه‌گذارانی باشیم که سرمایه خود را در راستای تولید و امنیت غذایی مردم ایران سوق داده اند.
مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد: این سرمایه گذاران عاشق ایران و مردم خود هستند و تحت هیچ شرایطی به دنبال سرمایه گذاری در بخشی که غیر تولید نمی روند.
حسینی پور اضافه کرد: امروز تولید کنندگان ما در جنگ اقتصادی پرچم ایران را بالا نگه می دارند و این امر برای همه ما بسیار ارزشمند است.
استاندار مازندران در ادامه بیان داشت: باوجود تحریم های ظالمانه و چند بُعدی دشمن، فعالیت جهادی تولید کنندگان ما این توطئه ها را خنثی کرده است.
وی نقش شهرستان آمل را در تولید چند محصول در مازندران برجسته شمرد و گفت: در حوزه مرکبات، برنج و در حوزه صنعت، شهرستان آمل از جمله شهرهای پیشتاز در مازندران محسوب می‌شود.

استاندار: دولت باتمام توان از کشاورزان مازندران حمایت می‌کند

تحول در سازمان جهاد کشاورزی یک ضرورت است

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اگر در مازندران بدنبال تغییر هستیم این تغییر باید در سازمان جهاد کشاورزی ایجاد شود و این سازمان متحول شود.
وی افزود: حمایت سازمان جهاد کشاورزی از تولید کنندگان یک امر بسیار مهم و اثربخش است که باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.
حسینی پور اظهار داشت: ما باید کشاورزی خود را با مبنا قرار دادن کشور هلند به سمت توسعه و تحول پیش ببریم.
وی گفت: کشور هلند سالانه ۹۵ میلیارد دلار محصولات کشاورزی خود را صادر می کند که این امر به گونه ای رقم می خورد که ۱۰ درصد زمین های هلند به کشاورزی اختصاص دارد.
مقام عالی دولت در مازندران گفت: این آمار برای کشور ما به گونه ای است که قاطبه اراضی ایران برای کشاورزی اختصاص داده شد.
استاندار مازندران در ادامه این را هم گفت که با توجه به هوش بالای مردم و جوانان مازندران ما باید به سمتی حرکت کنیم که سرانه تولید و صادرات ما در این حوزه افزایش یابد.
استاندار مازندران افزود: برخی از قوانین ما در حوزه تولید هم باید متناسب با شرایط بروز رسانی شود تا راح تتر از تولید کننده حمایت کنیم.
به گزارش ایرنا، همزمان با آخرین روز از هفته جهاد کشاورزی ۴۸ طرح با اشتغالزایی ۱۹۸ نفر با اعتبار ۵۴۳ میلیارد تومان در مازندران به بهره برداری رسید.

مازندران با تولید سالانه بیش از هفت میلیون و ۵۰۰هزار تن انواع محصولات کشاورزی حدود ۱۱درصد ارزش افزوده بخش کشاورزی کشور را در اختیار دارد.

استاندار: دولت باتمام توان از کشاورزان مازندران حمایت می‌کند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha