۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85143581
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۲ طبقه تراکم تشویقی برای واحدهای فرسوده بجنورد مصوب شد

بجنورد-ایرنا- شهردار بجنورد گفت: دستور العمل افزایش ۲ طبقه تراکم تشویقی برای بازسازی واحدهای فرسوده مرکز خراسان شمالی در سفر وزیر کشور به بجنورد مصوب شد و این مهم در روزهای آینده اجرایی می شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری بجنورد، جواد حمیدی راوری در این خصوص اظهار کرد: موضوع افزایش تراکم ساختمانی و پیگیری برای افزایش تا ۲ طبقه برای ساخت و ساز در بجنورد از سال گذشته توسط مدیریت شهری در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته و در سفر نخست وزیر کشور به استان، مصوبه افزایش تراکم ساختمانی اخذ شد و در این مدت پیگیری های مستمر با وزارت راه و شهرسازی انجام و موافقت با افزایش طبقات در بجنورد گرفته شد.

شهردار بجنورد تصریح کرد: در سفر اخیر وزیر کشور به استان موضوع افزایش تراکم ساختمانی یک تا ۲ طبقه مطرح و دکتر وحیدی برای اجرایی شدن این امر در هفته جاری دستور لازم را صادر کرد.

وی ادامه داد: محدودیت تراکم در شهر بجنورد یکی از دغدغه‌ها برای ساخت و ساز در این شهر است و کاهش تراکم و کمبود سود موجب فرار سرمایه گذاران در صنعت ساختمان شده است.

حمیدی راوری یادآور شد: افزایش تراکم موجب می شود تا ساخت و ساز به لحاظ اقتصادی توجیه پذیر باشد و این امر سبب کاهش قیمت واحدهای مسکونی و حفظ سرمایه های استان خواهد شد.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha