اسرائیل در حال شلیک به خود است / شکاف بین صهیونیستهای داخل و خارج فلسطین اشغالی

تهران-ایرنا- سازمان ها و لابی ها صهیونیستی در آمریکا با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به خاطر رفتارهای کابینه حاکم به ریاست «بنیامین نتانیاهو» جایگاه خود در آمریکا را از دست داده است، تاکید کردند که اسرائیل هم اکنون در حال شلیک به خود است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، وبگاه صهیونیستی «واللا» اعلام کرد که سران صهیونیست های مقیم آمریکا و لابی های صهونیستی و سازمان یهودی در این کشور با «نیر برکات» وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی نشستی را برگزار کردند.

گزارش های فاش شده نشان می دهد که آنها به نیر برکات گفته اند که کابینه رژیم صهیونیستی نمی خواهد که یهودیان موجود در آمریکا بخشی از رژیم صهیونیستی باشند.

رهبران صهیونیست های مقیم آمریکا و سازمان های یهودی به وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی هشدار دادند که رفتارهای کابینه صهیونیستی درخصوص مساله تغییرات قضایی و امور دیگر به جایگاه این رژیم در آمریکا آسیب می زند.

بر اساس این گزارش، این نشست در شهر بوستون برگزار شده و صهیونیست های مقیم آمریکا از اقدامات کابینه راست گرای رژیم صهیونیستی به ویژه «لایحه تغییرات قضایی» انتقاد کرده اند.

این نشست علنی، واضح و جدی بود و درخصوص بسیاری از مسائل از جمله نگرانی ها نسبت به شکاف به وجود آمده میان صهیونیست های مقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی تبادل نظر شد.

صهیونیست های موجود در آمریکا با انتقاد از کابینه نتانیاهو تاکید کردند که این کابینه باید یهودیان را تقویت کند نه اینکه علیه آن ها اقدام کند.

آن ها با بیان اینکه حمایت های کنگره آمریکا امری بسیار مهم برای رژیم صهیونیستی است، تاکید کردند که «اکنون در سپر، شکاف ایجاد شده است» و این مساله تهدیدی واقعی برای رژیم اسرائیل است.

صهیونیست های مقیم آمریکا تاکید کردند که رژیم اسرائیل اکنون درحال شلیک کردن به سوی خودش است و جایگاه خود در آمریکا را از دست می دهد.

اخیرا نیز یک لابی صهیونیستی در آمریکا از تعمیق اختلافات در درون رژیم صهیونیستی و بین سران صهیونیست بر سر تصیممات جنجالی کابینه راست افراطی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» بویژه لایحه تغییرات در قوانین قضایی این رژیم ابراز نگرانی کرد.

«جولی پلات» رئیس لابی صهیونیستی موسوم به «فدراسیون یهودیان آمریکای شمالی» در نشستی با حضور «یائیر لاپید» رهبر ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی گفت: ما می دانیم که اختلافات در اسرائیل عمیق و چالش برانگیز است اما از همه طرف ها می خواهیم که دنبال راهی برای سازش باشند.

این لابی صهیونیستی، سازمانی مشتکل از ۱۴۶ فدراسیون یهودی و ۳۰۰ انجمن یهودی در ایالات متحده و کانادا است که سالانه ۳ میلیارد دلار پول جمع آوری و برای بهبود وضعیت صهیونیستها در سراسر جهان هزینه می کند.

یائیر لاپید نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نیز در این نشست، خواستار حمایت این لابی صهیونیستی از دموکراسی مورد ادعای این رژیم شد.

سرزمین های اشغالی در ماههای اخیر صحنه تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو بوده است و ساکنان صهیونیستِ سرزمین های اشغالی بارها به خیابان ها آمده و علیه لایحه جنجالی تغییرات قوانین نظام قضایی رژیم صهیونیستی که آنها از آن به "کودتای" نتانیاهو نام می برند، اعتراض کرده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha