استقبال پرشور مردم آمریکای لاتین از رییس‌جمهور، نشان از عزت ایران اسلامی است

یزد- ایرنا- رییس عقیدتی، سیاسی انتظامی استان یزد گفت: استقبال پرشور مردم آمریکای لاتین از رییس جمهور کشورمان در حیات خلوت آمریکا بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی را نشان داد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام "اصغر زارع بیدکی" جمعه شب در جمع مردم شهرستان مهریز یزد افزود: مردم و مسئولان سه کشور ونزوئلا، کوبا و نیکاراگوئه از رییس جمهوری و هیات همراه بسیار خوب استقبال کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان به سرکردگی آمریکا چشم دیدن عظمت و عزت ایران را در سطح جهان و آمریکای لاتین ندارند ادامه داد: سفر رییس جمهوری دکتر رئیسی در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بسیار موثر و برای کشورمان موفقیت آمیز بود.

این مسئول اظهار کرد: آمریکا به رغم فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در آمریکای لاتین حرفی برای گفتن ندارد ولی همه دیدند که مردم و جوانان چه استقبال پرشور و بانشاطی از رییس جمهور کشورمان انجام دادند.

زارع بیان کرد: سفر موفقیت آمیز دکتر رئیسی به آمریکای لاتین بار دیگر در منظر جهانیان با وجود جنگ ترکیبی استکبار، زبونی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را نشان داد.

وی گفت: همه عزت‌ها و سعادت‌ها در گرو توکل و توسل به خدا و داشتن ایمان و امیدی است که بارها مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قرار دارد.

رییس عقیدتی سیاسی انتظامی یزد بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه کشورمان در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی دارای عزت و اقتدار است.

زارع یادآور شد: دولت تمامی هم و غم خود را با حضور در میدان‌های مختلف برای حل مشکلات و عزت روز افزون ایران اسلامی صرف می‌کند و باید روحیه انقلابی و جهادی تقویت شود.

وی گفت: برای تداوم اقتدار نظام و موفقیت‌های انقلاب اسلامی باید مردم و مسئولان با ایمان به خدا و امید به آینده با حفظ وحدت برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha