۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85141982
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی: خلیج فارس تا روز شنبه مواج و متلاطم است

۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸
کد خبر: 85141982
هواشناسی: خلیج فارس تا روز شنبه مواج و متلاطم است

بوشهر- ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با وزش بادهای شدید شمال غربی خلیج فارس تا روز شنبه (فردا) مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده با توجه به شدت مواجی خلیج فارس، دریانوردان باید از ترددهای غیرضرور بطور جد اجتناب کنند.

وی افزود: با شدت وزش باد شدید شمال غربی خیزش گرد و خاک منطقه‌ای و نفوذ گرد و غبار فرامنطقه‌ای در برخی نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآورشد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی، وزش باد و در برخی نقاط همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی با سرعت ۱۴ تا ۴۴ گاهی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۴۰ سانتیمتر و در مناطق جنوبی گاهی بیش از ۲۷۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ۰۰:۱۰، مد اول دریا ساعت ۰۷:۲۰، جزر دوم ساعت ۱۵:۱۶ ، مد دوم ساعت ۲۱:۱۳ خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای برازجان و دیر با ۴۷، خورموج با ۴۶ و اهرم، دیلم و عسلویه با ۴۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha