۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85141963
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بدنسازی و پرورش اندام همدان در گرداب حاشیه

۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۹
کد خبر: 85141963
بدنسازی و پرورش اندام همدان در گرداب حاشیه

همدان- ایرنا- این روزها هیات بدنسازی و پرورش اندام استان همدان در گرداب حاشیه قرار گرفته و به نظر می رسد برخی ها مقابل تصمیم ها و عملکرد رییس این هیات ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا پس از کناره گیری مرتضی خدابنده لو رییس سابق هیات بدنسازی و پرورش اندام همدان که با قانون منع بازنشسته‌ها در راس هیات‌های ورزشی همراه شد، دست اندرکاران این هیات از مرتضی قدرتی برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

پانزدهم اسفند ۱۴۰۰ بود که مرتضی قدرتی در مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان همدان که با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد با کسب ۲۳ رای از ۲۵ رای ماخوذه به مدت چهار سال سکان این هیات را برعهده گرفت.

حالا هنوز ۲ سال نرسیده، مرتضی قدرتی که از مدرسان بین المللی و سرشناس ورزش کشور به ویژه در فدراسیون بدنسازی است، قصد دارد عطای ریاست را به لقایش ببخشد، مدرسی که در این مدت درآمدزایی بسیار مطلوبی را برای هیات بدنسازی ایجاد کرد و مورد وثوق و حمایت مدیران ورزش استان و فدراسیون نیز هست.

تصمیم وی در تغییر برخی افراد در هیات بدنسازی باعث شد تا عده‌ای نسبت به او جبهه گیری کنند و هم اینک نیز این حواشی ادامه دارد، قدرتی که یک دوره، فصل طلایی را در ایجاد ورزش گلف و مینی گلف استان همدان در اواسط دهه ۸۰ تجربه کرد، در سال‌های گذشته به تدریس در حوزه ورزش، مشاوره و آموزش فعالیت داشت ضمن اینکه در کمیته‌های مختلف فدراسیون از جمله انستیتو فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام حضور دارد.

بدنسازی و پرورش اندام همدان در گرداب حاشیه

او نویسنده چندین مقاله و کتاب در حوزه‌های مختلف ورزش بدنسازی و پرورش اندام است و همواره مورد تقدیر در مراسم‌های مختلف قرار گرفته است.

وی اکنون به دنبال پیگیری برخی برنامه‌های نیمه کاره هیات بدنسازی و پرورش اندام همدان است تا پس از تکمیل آن، برای همیشه از این هیات کناره گیری کند، موضوعی که با مخالفت جدی مدیران دستگاه اجرایی ورزش استان همدان همراه است ضمن اینکه کارشناسان خبره استان معتقدند که او گنجینه با ارزش علمی در ورزش به شمار می‌رود.

قدرتی در این سال‌ها صدها مربی را پرورش داده و حمایت بسیار مطلوبی را نیز از قهرمانان و مدال آوران داشته است و اکنون زمزمه‌های جدایی وی از هیات بدنسازی و پرورش اندام،به گفته ورزشکاران این رشته ورزشی آسیب زا و شروع دوران افول این ورزش خواهد بود.

انتظار می‌رود مدیریت دستگاه ورزش استان همدان با تدبیر لازم اجازه ندهد این سرمایه مهم علمی، اخلاقی و ورزشی استان همدان دلسرد و از ادامه فعالیت منصرف شود.

مرتضی قدرتی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام همدان در این باره گفت: کارهای نیمه تمام در هیات دارم و پس از تکمیل برنامه‌ها، تصمیم گیری می‌کنم.

وی اضافه کرد: در دوره حضورم در راس هیات بدنسازی استان همدان آورده مالی بسیار خوبی را از محل برگزاری دوره‌های آموزشی جذب کردیم که رکوردی بی‌نظیر است.

قدرتی بیان کرد: برگزاری دوره‌های مربیگری، آموزشی، دانش افزایی، فعالیت چشمگیر در رشته پاورلیفتینگ، ساماندهی کمیته‌های زیرمجموعه و نیز حضور مستمر در مسابقات و حمایت از ورزشکاران قهرمان از دیگر برنامه‌های اجرایی مجموعه دست اندرکاران هیات در این مدت بود.

هم اکنون بیش از ۱۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته بدنسازی و پرورش اندام استان همدان فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha