تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان برای بازسازی خسارت‌های سیل گرمی بسیج شده‌اند

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان با بسیج همه امکانات موجود، تمام تلاش خود را برای رفع آسیب‌ها و بازسازی خسارت‌های ناشی از سیل در شهرستان گرمی مغان تا رسیدن به شرایط پایدار ادامه خواهند داد.

به گزارش ایرنا ، سیدحامد عاملی عصر پنجشنبه با صدور پیامی با تسلیت جان باختن تعدادی از اهالی شریف گرمی مغان بر اثر سیل اظهار کرد: با نهایت تاسف و تالم جاری شدن سیل در مناطقی از شهرستان گرمی موجب ایجاد خسارات مادی و جان باختن ۶ تن از اهالی شریف منطقه شد.

وی افزود: مصیبت از دست دادن فرزندان دلبند را خدمت مردم عزیز و شریف منطقه گرمی و خانواده‌های مصیبت‌دیده تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای تمام جان‌باختگان رحمت و غفران واسعه الهی و برای خانواده‌های سوگوار اجر و صبر جمیل مسالت دارم.

تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان برای بازسازی خسارت‌های سیل گرمی بسیج شده‌اند

عصر چهارشنبه (۲۴ خرداد) در اثر جاری شدن سیل در منطقه برزند گرمی مغان یک نفر جان باخت و پنج نفر دیگر نیز مفقود شدند ، در اثر سیل جاده گرمی- بیله‌سوار در محدوده پل انجیرلو مسدود شد. این مسیر در جریان سیل نهم خردادماه هم برای ساعاتی مسدود شده بود.

طی هفته‌های جاری بارش‌های متعدد منجر به وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان اردبیل شده و خسارت های سنگینی به همراه داشته است. در جریان سیل نهم و دهم خردادماه جاری هم مسیر گرمی _ بیله‌سوار برای ساعاتی مسدود شد. همچنین بر اثر تخریب تاسیسات آبرسانی آب شهر گرمی و تعدادی از روستاها برای نزدیک به یک هفته قطع شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha