رادان: تذکرهای پلیس در فضای مجازی ۷۰ درصد کاهش پیدا کرده‌است

قم- ایرنا- فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: از زمان اجرای طرح ناظر در کشور تذکرهای پلیس در فضای مجازی ۷۰ درصد کاهش یافته واین به معنای ۷۰ درصد توفیق پلیس در فضای مجازی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار احمدرضا رادان عصر پنجشنبه در حاشیه آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان قم در جمع خبرنگاران ابراز داشت: در حوزه امنیت عمومی و حجاب، چهار ناظر یک، دو، سه و چهار تعریف شد و هر کدام فرآیندی برای حوزه اقدامی دارد.

وی ادامه داد: ناظر چهار در حوزه فضای مجازی برای افرادی است که در این فضا کشف حجاب کرده یا تبلیغ برای کشف حجاب می‌کنند یا از این فضا برای اقدام و تهییج برای کشف حجاب می‌کنند.

وی افزود: با رصد تخصصی پلیس کسانی که به عنوان چهره بودند در این طرح شناسایی شده و برای آنان تشکیل پرونده شد.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: در همه ناظرها تلاش این است که با جدیت بیشتر و با شروع بهتری نسبت به همه مسائل، دغدغه‌های مردم را به حداقل برسانیم و این توطئه بدست خود مردم خنثی شود.

وی افزود: اعتقاد داریم کسانی که کشف حجاب می‌کنند تعداد بسیار قلیلی از آنان روحیه عناد دارند و اکثر افراد غافل بوده و غفلت می‌کنند یا دستخوش تبلیغات کسانی هستند که وظیفه عناد با جمهوری اسلامی را دارند.

رادان در پاسخ به سووال خبرنگار ایرنا مبنی بر کم و کیف اجرای طرح هوشمند سازی رصد مسائل انتظامی در کشور گفت: این طرح اجرا شده و تعدادی از کسانی که اقدام به کشف حجاب می‌کردند برابر رصدهای ما شناسایی شدند و در ابتدا پیامک اول مبنا بر تذکر به آنها ارسال شد و پیامک دوم شامل مباحث انتظامی و قضایی است.

وی ادامه داد: در سواحل مازندران قرار بر این شد با روش‌های مختلف اعم از حضوری ،الکترونیکی و دوربینی به نظارت بپردازیم.

وی گفت: همواره از دولت خواسته‌ایم کمک کند سطح پوشش دوربین ما برای تامین امنیت در همه ابعاد افزایش یابد و برای آن بودجه اختصاص دهند.

وی افزود: ریاست جمهور موافق این موضوع بودند و امیدواریم بودجه تهیه شده و در اختیار ما قرار گیرد و به مردم قول می‌دهیم در تمام حوزه های امنیتی و انتظامی، پلیس بهتر از گذشته هوشمند ظاهر شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha