۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85141434
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ۱۴ هزار عضو دارد

اردبیل - ایرنا - رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: ۱۴ هزار نفر در قالب ۱۷ کمیته عضو این فدراسیون هستند.

مازیار ناظمی روز پنجشنبه در حاشیه جلسه هم‌اندیشی با اعضای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درصد قابل توجهی از این اعضا بانوان هستند.

وی با تأکید بر اینکه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی سه چشم‌انداز مهم برای سال ۱۴۰۲ ترسیم کرده است، بیان کرد: توسعه آموزش در قالب آکادمی، افزایش نشاط اجتماعی و توسعه روابط و ارتباطات بین‌المللی از جمله اولویت‌های این فدراسیون در سال جاری است.

ناظمی تقویت آموزش و توسعه را از راهکارهای بهبود شرایط و وضعیت ورزشکاران برشمرد و اظهار کرد: با توجه به اینکه ۵۱ میلیون نفر در کشور گواهینامه رانندگی دارند فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، فدراسیونی مردم پایه بوده و مسئولیت اجتماعی بزرگی دارد.

وی ادامه داد: افزایش امید و نشاط اجتماعی یکی از چشم‌اندازهای مهم این فدراسیون در سال ۱۴۰۲ است.

۱۴ هزار نفر عضو فدارسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هستند

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی همچنین از برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۰۰ رویداد در کشور خبر داد و گفت: پارسال این فدراسیون در مجموع ۴۶ رویداد اعم از مسابقه و همایش برگزار کرده که این رقم امسال به ۱۰۰ رویداد افزایش خواهد یافت.

ناظمی با تاکید بر آموزش عمومی و همگانی، اضافه کرد: فدراسیون آکادمی بسیار فعال با توجه ویژه به آموزش عمومی و پایه دارد.

وی ادامه داد: تلاش برای توسعه همگانی رشته ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی به معنی بی‌توجهی به ورزشکاران قهرمان نیست، بلکه فدراسیون از قهرمانان و ورزشکاران حرفه‌ای نهایت حمایت را انجام خواهد داد.

وی به توجه ویژه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به بانوان علاقه‌مند و فعال در این حوزه خبر اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های خوبی در این زمینه انجام شده و تلاش می‌شود سهم بانوان در رشته ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی افزایش یابد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اشاره به جایگاه کشورمان در آسیا و دنیا ادامه داد: با برگزاری کلاس‌های آموزشی مناسب با حضور مدرسان بین‌المللی دانش مربیان داخلی افزایش خواهد یافت.

ناظمی از اعزام بانوان ورزشکار کشور در رشته موتور کراس به مسابقات جهانی و از اعزام ۲ ورزشکار کشورمان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به مسابقات جهانی رومانی در سال جاری خبر داد.

وی بیان کرد: امروز کلنگ احداث پیست چندمنظوره موتورسواری و اتومبیلرانی در اردبیل به زمین زده می‌شود و امیدواریم با بهره‌برداری از این پیست علاوه بر تامین زیرساخت‌های لازم برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی شاهد برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی در این پیست باشیم.

وی با تقدیر از زحمات رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل اظهار کرد: هیات استان اردبیل یکی از فعال‌ترین هیات‌ها در کشور بوده و در این مدت کم اقدامات بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی انجام داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha