معاون رئیس جمهور: مرکز اقامتگاهی ایثارگران در شمال کشور احداث می‌شود

نوشهر - ایرنا - معاون رئیس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طبق برنامه ریزی ها به دنبال ایجاد مرکز اقامتگاهی برای ایثارگران در شمال کشور هستیم.

به گزارش ایرنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنجشنبه در حاشیه آیین رونمایی از طرح توسعه، بازسازی و بهسازی هتل کوثر رامسر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به حضور مدیران بنیاد شهید استان های مازندران و گیلان در آیین امروز، امیدواریم برای تحقق این امر مهم با سازمان سیاحتی و املاک بنیاد شهید به جمع‌بندی برسیم.

وی جامعه هدف زیر پوشش بنیاد شهید در سراسر کشور را سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر اعلام و اضافه کرد: اکنون به افراد زیر پوشش سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگان از جمله خدمات رفاهی، معیشتی، درمانی در همه عرصه ها ارایه می شود.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: برخی از مراکز اقامتی بنیاد شهید در کشور که مورد استفاده ایثارگران قرار می گیرد متاسفانه مستهلک شده و نیاز به بازسازی دارد که از جمله هتل کوثر رامسر از جمله آنهاست که در حال بهسازی است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: برخی از ظرح های نیمه تمام در کشور داریم که به همت همکاران در سازمان سیاحتی و املاک این نهاد در حال بهسازی و نوسازی هستند که نمونه آن هم اکنون در تبریز، بندر انزلی، مشهد و اصفهان وجود دارد.

قاضی زاده هاشمی گفت: با همکاران مان در سازمان سیاحتی و املاک قرار گذاشتیم که این طرح ها را به سرعت به انجام برسانند که هتل کوثر رامسر از جمله آنها است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز به منظور آیین رونمایی از طرح توسعه بازسازی و بهسازی هتل کوثر به رامسر سفر کرده است.

معاون رئیس جمهور: مرکز اقامتگاهی ایثارگران در شمال کشور احداث می‌شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha