۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85141334
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان میزبان مسابقات بین المللی تنیس پیشکسوتان شد

۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵
کد خبر: 85141334
زنجان میزبان مسابقات بین المللی تنیس پیشکسوتان شد

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان زنجان از برگزاری مسابقات بین المللی تنیس پیشکسوتان به میزبانی این استان خبر داد.

غفار امانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها از پنجم تا یازدهم تیرماه سال جاری در بزرگترین سالن سرپوشیده زمین خاکی کشور در زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای این رقابت ها طبق قانون جهانی تا روز سوم مسابقات ادامه دارد، اظهار داشت: تاکنون ۶۰ نفر برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کرده اند و این فرایند همچنان ادامه دارد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان ثبت نام می شود، افزود: حضور پیشکسوتان بین المللی تنیس می تواند نقطه عطفی در توسعه ورزش استان و کشور باشد و به لحاظ فنی، اقتصادی و فرهنگی زمینه رشد را برای دوطرف فراهم کند.

امانی در ادامه همچنین از میزبانی مسابقات بین المللی شطرنج در ۲۵ تا ۳۱ تیرماه خبر داد و افزود: این مسابقات نیز به صورت آزاد در زنجان برگزار خواهد شد.

این مسئول ورزشی به میزبانی های مکرر سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ تنها در یک ماه از تابستان ۱۳ میزبانی ورزشی داشتیم که در آن زنجان بیش از ۱۰ هزار نفر را میزبانی ورزشی کرد و تداوم این مساله، گردشگری (توریسم) ورزشی و به تبع آن اقتصاد استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی با تاکید بر اهمیت تقویت بخش هتلینگ استان برای بسترسازی میزبانی ها و توسعه ورزشی و اقتصادی استان، ابراز امیدواری کرد: با تقویت این بخش و دیگر بخش ها تکرار این میزبانی ها را مثل شطرنج در سال جاری و سال های آینده داشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha