رییس بسیج رسانه: بازگشت مرجعیت رسانه نزد مردم نیازمند حمایت است
گوشه ای از همایش روایتگران پیشرفت در کرمان

کرمان - ایرنا - رییس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه اگر بخواهیم مرجعیت رسانه ای را ارتقا بخشیم باید به بازگشت جایگاه رسانه ها نزد مردم کمک کنیم گفت: راهی غیر از بیان مطالبه گری مردم نداریم.

به گزارش ایرنا، مرتضی کارآموزیان روز پنجشنبه در همایش روایتگران پیشرفت در کرمان با اشاره به بازدید خود و سایر فعالان رسانه از صنایع معدنی کرمان و عارضه یابی صنایع افزود: در همین سفر ۲ مشکل یک واحد صنعتی استان کرمان با مطالبه گری رسانه ها رفع شد.

وی اظهار داشت: اهالی رسانه کشور و دنیا سه روز است که در استان کرمان حضور دارند و ۲۰ نفر از رسانه های خارجی در این سفر حضور دارند که برخی از آنان برای نخستین بار در استان کرمان حاضر می شوند.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: در ابتدا عامل شهید سلیمانی سبب حضور رسانه ها در استان کرمان شد، ضمن آنکه تنوع پیشرفت ها و ظرفیت های این استان عجیب است و ما متاسفانه نتوانستیم آنها را تبیین کنیم.

وی ادامه داد: رسانه های ملی و بین المللی از چهار شهرستان کرمان بازدید، شبانه روزی تلاش کردند و فقط در یک حوزه ۲ هزار مورد هشتک روایتگران پیشرفت در فضای مجازی کار شد.

کارآموزیان افزود: رهبری ۲ خواسته از رسانه ها داشتند که یکی جهاد تبیین و دیگری امیدافرینی به جامعه است.

وی عنوان کرد: رسانه ها علاوه بر حضور در پیشرفت های جمهوری اسلامی، سه کار را پیگیر هستند، اول اینکه روایتگری می‌کنند و در این زمینه جهاد تبیین را بسیج رسانه آغاز کرده است.

استان کرمان در نخستین همایش روایتگران پیشرفت میزبان بیش از ۷۰ رسانه داخلی و خارجی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha