استاندار آذربایجان شرقی کسب مدال طلای آکادمی مخترعان اروپا توسط دکتر داوران را تبریک گفت

تبریز- ایرنا- استاندار آذربایجان شرقی در پیامی کسب مدال طلای آکادمی مخترعان اروپا توسط دکتر سودابه داوران محقق تبریزی را تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در متن پیام عابدین خرّم آمده است: کسب مدال طلای آکادمی مخترعان اروپا در جشنواره تکنوفست ۲۰۲۳ را به سرکارعالی، خانواده و همکاران محترم و جامعه علمی استان آذربایجان شرقی صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

در این پیام اضافه شده است: موفقیت دانشمندان و پژوهشگران کشورمان در رقابت‌های علمی و فناورانه در عرصه‌های جهانی، مایه فخر و مباهات فراوان و نشان‌گر حرکت پرشتاب ایران اسلامی به سمت قله‌های پیشرفت و تعالی است.

خرّم اظهار کرد: از درگاه خداوند متعال، پیروزی و سربلندی شما را در عرصه‌های تحقیق و پژوهش و توفیق بهره‌مندی جامعه علمی کشورمان به‌ویژه دانشجویان و پژوهش‌گران جوان از تجارب ارزشمندتان خواستارم.

به گزارش ایرنا، سودابه داوران استاد شیمی و محقق اهل تبریز است. او به عنوان نخستین بانوی برنده مدال یونسکو در چهارمین دوره جایزه کمک به علوم و فناوری نانو در سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) برگزیده شد.

وی مدیر دپارتمان نانوفناوری پزشکی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و استاد بیومواد دارویی و نانوتکنولوژی دارویی این دانشگاه است.

مدال طی مراسمی در مقر یونسکو واقع در پاریس به او اهدا شده بود، داوران چند روز پیش نیز مدال طلای جشنواره «Teknofest ۲۰۲۳» اروپا را کسب کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha