۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۱۴
کد خبر: 85140889
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون فرماندار اسلامشهر: افت فشار آب تا ساعتی دیگر برطرف می شود

اسلامشهر- ایرنا- معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرماندار اسلامشهر گفت: افت فشار آب که در برخی مناطق شهرستان ایجاد شده بود به مرور در حال برطرف شدن است و تا ساعات پایانی امشب افت فشار آب مشترکانی که در انتهای شبکه قرار دارند رفع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، داود بیات سرمدی چهارشنبه شب به خبرنگاران توضیح داد: در حال حاضر هیچ مشکل و کمبودی در زمینه تامین آب شرب مردم وجود ندارد.

وی افزود: در پی طرح برخی نگرانی ها از سوی مردم اسلامشهر درخصوص افت فشار در شبکه توزیع آب شرب شهرستان، موضوع با برگزاری جلسه ای در دفتر مدیر عامل آبفای جنوب غرب استان تهران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بارندگی های روزهای اخیر باعث بروز برخی موانع و اشکالات در مسیر تامین آب شرب شهر تهران و به تبع آن شهرستان اسلامشهر از یکی از سدهای استان تهران شده بود که این موانع و مشکلات در حال حاضر برطرف شده است، افزود: از زمان بروز این مشکلات با پیگیری های صورت گرفته از سوی فرماندار شهرستان میزان سهمیه آب شرب اسلامشهر از شهر تهران افزایش یافت.

سرمدی با بیان اینکه تلاش شد تا افت فشار مناطقی همچون واوان و شهرک امام حسین(ع) نیز با اختصاص آب از سایر نقاط شهرستان رفع شود، گفت: همچنین بطور موقت از تعدادی از چاههای سایر بخش ها از جمله کشاورزی نیز استفاده شد و تیم های فنی آبفا نیز بطور ۲۴ ساعته تمامی چاههای شهرستان را رصد می کردند تا هیچ یک از چاهها از مدار خارج نشود.

معاون فرماندار اسلامشهر با قدردانی از مردم به جهت همراهی های صورت گرفته جهت مصرف بهینه آب شرب، از اقشار مختلف مردم خواست تا با توجه به روند خشکسالی های اخیر، شرایط آبی کشور و محدودیت های موجود در منابع آب، با مدیریت اصولی در مصرف آب شرب همکاری لازم را داشته باشند تا ایام اوج مصرف در روزهای گرم سال بدون مشکل سپری شود.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha