۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۰۳
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85140820
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت وام به واحدهای تولیدی شادگان تسهیل شود

آبادان- ایرنا- سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بانک‌ها در حد توان موظف به ارائه تسهیلات و وام به واحدهای تولیدی و صنعتی هستند و باید در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در شادگان نظر مساعدتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد راضی جلالی روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شادگان در فرمانداری این شهر اظهار کرد: اساسی‌ترین راهکار ایجاد اشتغال در این شهرستان، توسعه کشاورزی، رفع مشکلات واحدهای تولیدی، ایجاد صنایع جانبی خرما و حوزه گردشگری است و انتظار می رود همه دستگاه‌های متولی در رفع مشکلات این واحدها تلاش کنند.

وی با اشاره به پتانسیل‌های موجود مناسب در بخش‌های کشاورزی و گردشگری شادگان افزود: این شهرستان با وجود فولاد، بندر، کشاورزی، تالاب بین المللی و همچنین راه‌اندازی یک واحد پتروپالایش، زمینه مناسبی برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی دارد.

سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان خواستار همکاری بیشتر بانک‌های عامل در شادگان شد و گفت: بانک‌ها موظف به دادن تسهیلات و وام به واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل هستند.

جلالی بیان کرد: بیشتر واحدهای تولیدی در شادگان نیازمند اعطلای تسهیلات بانکی هستند و با بازگشت آنها به تولید شرایط مناسب اشتغال در شادگان فراهم می‌شود.

وی افزود: راه اندازی شرکت فولاد شادگان به منظور ایجاد اشتغال در شهرستان، تسریع در روند پرداخت تسهیلات جاری تک رقمی برای کارگاه‌های بسته بندی خرما و راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد مهمترین برنامه‌ها در جهت اشتغال و رونق اقتصادی شادگان است.

فرماندار شادگان نیز در این نشست خواستار اهتمام ویژه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان شد و گفت: مشکلات واحدهای تولیدی راکد و تعطیل، بررسی و برای بازگشت به چرخه تولید آنها چاره اندیشی شود.

جمال صالح‌زاده بیان کرد: مدیران اجرایی شهرستان باید زیرساخت‌ها و تسهیلات لازم را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنند و هر نوع مانعی را برای فعالیت واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال از میان بردارند.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha