تحصیل ۵۵ هزار دانشجو از ۳۰ کشور جهان در دانشگاه آزاد اسلامی

تهران- ایرنا- معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی از تحصیل حدود ۵۵ هزار دانشجوی خارجی از ۳۰ کشور جهان در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی (سوهانک) عصر امروز چهارشنبه میزبان برگزاری نخستین آئین جشن فارغ التحصیلی ۱۴۰۰ نفر از دانشجویان بین الملل این دانشگاه با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه، تنی چند از سفیران خارجی و مسئولان لشگری و کشوری بود.

معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه این دانشگاه در حال حاضر بخش مهمی از مسئولیت آموزش دانشجویان غیرایرانی را عهده دار است، از تحصیل حدود ۵۵ هزار دانشجوی خارجی از ۳۰ کشور جهان در این دانشگاه خبر داد.

جلال درخشه گفت: ۴۳ واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد هم اکنون دارای مجوز برای جدب دانشجویان خارجی هستند و با حمایت‌ها و تشویق مدیریت دانشگاه آماده جذب و پذیرش هرچه بیشتر دانشجویان خارجی هستیم.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در کنار این ارتقا و گسترش مناسبات علمی بین المللی در آینده نزدیک به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه غیردولتی در جذب دانشجوی خارجی خواهد بود.

معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر این دانشگاه در پنج کشور انگلیس، عراق، لبنان، امارات متحده عربی و افغانستان دارای شعبه است و در سه کشور دیگر مقدمات بازگشایی شعبات دانشگاه آزاد در حال انجام است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha