۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85140425
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

هشت بدمینتون‌باز شاهرود به رقابت‌های انتخابی تیم ملی دعوت شدند

شاهرود - ایرنا - رییس هیات بدمینتون شاهرود با اشاره به وجود بازیکنان مستعد این رشته در رده‌های سنی مختلف در این شهرستان، گفت: هشت بدمینتون باز شاهرودی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون به رقابت‌های انتخابی تیم ملی دعوت شدند.

تهمینه رییسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۶ بدمینتون باز دختر از شاهرود برای مسابقات انتخابی تیم ملی زیر ۱۷ سال به منظور شرکت در رقابت‌های آسیای میانه طی سه ماهه گذشته به تیم ملی دعوت شدند.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های آسیای میانه به میزبانی تاجیکستان در مردادماه برگزار می‌شود، ابراز کرد: فاطمه فنایی دیگر بدمینتون باز شاهرود نیز به رقابت‌های انتخابی تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات هانگژو چین دعوت شد.

رییس هیات بدمینتون شاهرود ادامه داد: کیان بنکدار نیز برای رقابت‌های انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیای میانه دعوت شد.

وی به حضور تیم بانوان شهرداری شاهرود در رقابت‌های لیگ برتر سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: در این دوره از رقابت‌ها تیم شهرداری شاهرود به مقام سوم کشوری دست یافت.

جشنواره استعدادیابی بدمینتون بازان در شاهرود

رییسی با بیان اینکه جشنواره استعدادیابی رده دختران و پسران شاهرود در حال برگزاری است، اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف هیأت‌های ورزشی توسعه رشته ورزشی در بُعد همگانی است.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و جذب استعدادها زمینه‌ساز معرفی ورزشکاران به بخش حرفه‌ای و قهرمانی است، افزود: برنامه استعدادیابی دختران شاهرودی در رده سنی هفت تا ۱۲ سال جمعه هفته گذشته برگزار شد.

رییس هیات بدمینتون شاهرود ادامه داد: شناسایی استعدادهای برتر پسران نیز جمعه این هفته (۲۶ خرداد) در محل آکادمی بدمینتون برگزار می‌شود.

رییسی با بیان اینکه پس از شناسایی استعدادهای برتر برای آنها دوره‌های آموزشی زیر نظر مربیان با تجربه برگزار خواهد شد، ابراز کرد: پس از گذراندن این دوره‌ها و کسب امتیازات لازم، راه برای ورود به بخش حرفه‌ای و قهرمانی هموار می‌شود.

برگزاری دوره مربیگری درجه سه در شاهرود

رییس هیات بدمینتون شاهرود از برگزاری دوره مربیگری درجه سه زیر نظر کارشناسان فدراسیون خبر داد و گفت: این دوره مربیگری در نیمه دوم تیرماه در محل آکادمی تخصصی بدمینتون این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این دوره مربیگری را توسعه رشته بدمینتون در شاهرود خواند و افزود: این دوره مربیگری به منظور افزایش زیرساخت‌های رشته بدمینتون در شهرستان شاهرود و استان سمنان برگزار می‌شود.

رییسی تصریح کرد: بدمینتون رشته مهیج و با نشاطی است که موجب بالا رفتن قدرت تمرکز نونهالان و نوجوانان می‌شود.

۳۵۰ بدمینتون‌باز آقا و خانم در شهرستان شاهرود فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha