۵۳۷.۵ میلیارد ریال برای توسعه فرادُنبه چهارمحال و بختیاری مصوب شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار بروجن گفت: ۵۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تسریع در روند توسعه شهر فرادُنبه از توابع این شهرستان مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فتاح کرمی شامگاه سه‌شنبه در نشست بررسی و رفع مسائل و مشکلات شهر فرادُنبه شهرستان بروجن تاکید کرد: این مبلغ از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان، سفر رییس‌جمهور، بودجه‌های ملی و استانی در حوزه‌های آب و فاضلاب و راه و شهرسازی به تصویب رسیده است.

وی تلاش بیشتر مسوولان برای خدمت‌رسانی بی‌منت و مطلوب‌تر به مردم را ضروری دانست و افزود: اولویت‌بندی رفع مشکلات شهر فرادُنبه با توجه به اعتبارات و شرایط موجود مورد توجه تمامی مسوولان و دست‌اندرکاران باشد.

کرمی تصریح کرد: آغاز فروش انشعاب شبکه جمع‌آوری فاضلاب، اصلاح شبکه آب آشامیدنی، تحویل، تحول و تغییر نمایندگی واقع در حریم و محدوده شهر از سوی اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری به اداره راه و شهرسازی، تهیه طرح پیاده‌راه سلامت در جاده امامزاده علی‌بن‌احمد (ع) از سوی شهرداری فرادُنبه و تسریع در واگذاری زمین شهدای گمنام به شهرداری با هدف سامان‌دهی گلزار شهدای گمنام این شهر در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم تأمین بذر و نهال اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری برای کاشت در تپه قزل‌گریش فرادُنبه را ضروری دانست و یادآور شد: بذرها و نهال‌ها از سوی شهرداری فرادُنبه در ۷۵ هکتار از سطح این تپه کاشته می‌شود.

به گزارش ایرنا، فرادُنبه از توابع شهرستان بروجن در ۵۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha