۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۱۱
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85139349
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به مشاغل خانگی بانوان لرستان

خرم آباد _ایرنا_مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت:۵۰ میلیارد تومان اعتبار به حمایت از مشاغل خانگی بانوان لرستان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، فریبا ولی‌پوری روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: بانوان لرستانی رتبه نخست کشور در ثبت پروانه کسب و کار کشور را به دست آوردند.

وی اطهار داشت: بر اساس آمار رسمی درگاه ملی مجوزها وزارت اقتصاد و امور دارایی، زنان لرستان با ثبت بیش از ۵۰ درصد پروانه کسب و کارهای صادر شده نسبت به آقایان در جایگاه نخست کشور قرار گرفت و استان‌های کرمان، بوشهر و گلستان در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: میانگین ثبت پروانه کسب و کارهای صادر شده در کشور توسط بانوان ۳۰ درصد است که بانوان توانمند لرستانی توانستند با ۲۰ درصد بیشتر، نسبت به میانگین کشوری در جایگاه اول قرار بگیرند و توانمندی خود در کمک به اقتصاد و تولید کشور را رسماً ثبت کنند.

ولی‌پوری عنوان کرد: سال گذشته با موافقت استاندار لرستان مبلغ پنجاه میلیارد تومان به دفتر بانوان استان در راستای حمایت از مشاغل خانگی بانوان تعلق گرفت و لرستان تنها استانی بود که این حمایت را در حوزه بانوان به عمل آورد و این اتفاق نیز سهم خوبی در اهتمام بانوان جهت نقش آفرینی اقتصادی داشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha