۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85139262
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۹۵ فقره تسهیلات حمایتی اشتغال در ملارد پرداخت شد

ملارد - ایرنا - معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از یکهزار و ۹۵ فقره تسهیلات تکلیفی و حمایتی اشتغال به ارزش سه هزار ۱۹۰ میلیاردریال توسط بانک‌های عامل این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد اینانلو روز سه شنبه در سومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ملارد که با حضور اعضای این کارگروه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق صد در صدی ایجاد اشتغال در سال گذشته اظهار داشت: این میزان تسهیلات از ردیف تسهیلات بند ب تبصره ۱۶، بنیاد برکت و بند خ ماده ۳۳ توسط بانک های عامل سال گذشته در این شهرستان پرداخت شد.

وی ادامه داد: تعهد اشتغال در سالجاری ۹ هزار و ۷۳۶ نفر است، دستگاه ها برای تحقق این میزان اشتغال همچون سال گذشته تلاش مضاعف انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اعضای کارگروه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای ایجاد اشتغال و همچنین معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات به بانکها ارائه کردند.

ایجاد مرکز آموزش فنی و حرفه ای در شهر ملارد یکی از مصوبات این جلسه بود که به شهرداری ابلاغ شد.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد برگزار شد

یکهزار و ۹۵ فقره تسهیلات تکلیفی و حمایتی اشتغال در شهرستان ملارد پرداخت شد

دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد روز سه شنبه در مدرسه دخترانه نبوت شهر صفادشت به ریاست فرماندار و با حضور سهیل غلامی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی، تیموری راد مدیر آموزش و پرورش ملارد و اعضای این شورا برگزار شد.

در این جلسه بر حمایت و همکاری همه دستگاه ها و ارگان ها در راستای برگزاری اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان، تاکید و همچنین مصوب شد همه ادارت پشتیبانی و اهتمام لازم را در برگزار کنکور سراسری داشته باشند.

همچنین بر اساس مصوبه این شورا، کارگروهی با مسئولیت اداره صمت شهرستان ملارد به منظور نظارت بر قیمت و کیفیت لباس فرم مدارس تشکیل خواهد شد.

راه اندازی دانشگاه فرهنگیان غرب استان تهران در شهرستان ملارد و در اختیار گذاشتن فضای مدارس در ماه محرم جهت برگزاری مراسم هیات ها طی ساز و کار قانونی از دیگر تصمیماتی بود که در این شورا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha