۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبر: 85138941
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازگشایی رودخانه شاهرود خلخال

۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبر: 85138941
بازگشایی رودخانه شاهرود خلخال

اردبیل - ایرنا - مدیر امور منابع آب خلخال از لایروبی و بازگشایی رودخانه شاهرودچای به‌طول ۵.۶ کیلومتر با هدف کنترل سیلاب‌های احتمالی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا ، رضا شمسی روز سه‌شنبه در بازدید از عملیات لایروبی این رودخانه افزود: برای لایروبی و بازگشایی این رودخانه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه طرح لایروبی و بازگشایی در حدفاصل روستاهای خمس و اسکستان اجرا خواهد شد، خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای لایروبی و بازگشایی رودخانه‌های خلخال شد و ابراز امیدواری کرد امسال نقاط مهم و حساس دیگر رودخانه‌های شهرستان لایروبی شود.

سیدجواد یحیی‌زاده ، فرماندار خلخال نیز در این بازدید با قدردانی از اقدامات شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در اجرای مصوبه کارگروه تخصصی سیل و طغیان ستاد پیشگیری خلخال گفت: تصمیم‌های اتخاذ شده در جلسات کارگروه‌های تخصصی در پیشگیری از حوادث طبیعی موثر بوده و اجرای به‌موقع مصوبات از سوی ادارات نقش مهمی در پیشگیری از حوادث و بلایای طبیعی همچون سیل دارد.

وی افزود: رودخانه شاهرودچای به‌دلیل دبی بالای آب در فصول مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین منظور لایروبی این رودخانه از اولویت‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان است.

به گزارش ایرنا شاهرودچای از رودخانه‌های واقع در حوضه سفیدرود است که پس از عبور از بخش شاهرود شهرستان خلخال به قزل اوزن می پیوندد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha