جشنواره برترین ایده‌های اوقات فراغت برگزار می‌شود

تهران - ایرنا - مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: جشنواره برترین ایده‌های اوقات فراغت به منظور شناخت برترین ایده‌های مرتبط با اوقات فراغت توسط اداره کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان برگزار می‌شود.

مجتبی تاجیک روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تلاش برای دستیابی به ایده‌های گذران اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بر مبنای بوم هر استان است و امیدواریم با برگزاری آن، ایده‌های ناب و خلاقانه‌ای پیش روی سازمان‌های مردمی و دولتی مجری برنامه‌های اوقات فراغت قرار گیرد.

وی اظهار داشت: توجه به برنامه‌های گروهی و خلق بازی‌های محلی نوین و تناسب ایده برای مخاطب دختر و پسر، از شاخص‌هایی است که در هیات داوران این جشنواره مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: توجه به ویژگی‌های بومی و منطقه‌ای در طراحی هر برنامه فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد، به همین منظور این برنامه فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.

جشنواره برترین ایده‌های اوقات فراغت برگزار می‌شود

به گفته وی، در این جشنواره همه اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق ایده‌پردازی امکان مشارکت دارند. بنابراین مهلت ارسال آثار تا ۳۱ خرداد ماه است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی وب‌سایت forsatferaghat.ir ارسال کنند و در نهایت ایده‌های برتر معرفی و تقدیر خواهند شد.

تاجیک ادامه داد: در این جشنواره موضوعاتی همچون بازی‌های بومی و محلی، فعالیت‌های جمعی خیرخواهانه، مسابقات تفریحی و خانوادگی، مهارت‌آموزی، بازدیدهای گروهی، کتابخوانی و گفت و گو، طراحی واقعیت افزوده و سه بعدی با موضوعات بومی، طبیعت‌گردی و فعالیت‌های محیط زیستی و بازی‌های جمعی نوین مانند اتاق فرار، مععمایی، بازی رومیزی و دیگر بازی‌ها گنجانده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha