۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85137851
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۴۷۰ واحد صنفی فاقد پروانه در فردیس شناسایی شد

کرج - ایرنا - رییس اداره صننعت، معدن و تجارت فردیس گفت: یک هزار و ۴۷۰ واحد صنفی فاقد پروانه دراین شهرستان شناسایی که اقدامات لازم برای دریافت پروانه برای آنها درحال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،"داود مافی" روز دوشنبه در نشست بررسی مشکلات اقتصادی شهرستان فردیس افزود: ۱۹ اتحادیه صنفی در شهرستان داریم و ۲۲ هزار مجوز صادر شده که هشت هزار از این مجوزها منقضی شده است.
وی بیان کرد: اتحادیه ها باید به واحدهای صنفی فعال که مجوزشان منقصی شده اخطار دهند که تمدید یا ابطال شود.
مافی گفت: در شهرستان فردیس ۵۵۰ رسته فعال وجود دارد که ۶۰۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب است و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه سال گذشته اتاق اصناف بود.

تحقق اهداف شعار سال در اولویت کاری دستگاه های اجرایی قرار گیرد

"خداداد کاشفی "فرماندار فردیس نیز در این نشست بر تحقق اهداف شعار سال ازسوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: مشکلات باید صنف به صنف مورد بررسی قرار گیرد و نشست های بررسی با حضور رییس اصناف، دستگاه های اداری مربوطه و ارکان های مرتبط هر هفته برگزار شود.
وی با تاکید بر پیگیری و رصد بیش از پیش مسایل شهرستان فردیس بیان کرد: مشکلاتی که در شهرستان قابل حل است باید به سرعت بررسی و رفع شود و مسایل استانی نیز مکتوب اعلام شود .

کاشفی در ادامه به نقش موثر اصناف درحوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: اتحادیه ها باید مدافع حقوق اصناف و مردم باشند.
فرماندار شهرستان فردیس از تمام دستگاه ها و نهادهای حاضر در نشست بررسی مشکلات اقتصادی این شهرستان خواست تا با بررسی دقیق تر و پیگیری مشکلات اقتصادی گره های کار را باز کنند.

وی اضافه کرد: در سالجاری با شعار " مهارتورم و رشد تولید" بخش های اقتصادی با طرح ها و ایده های علمی و پژوهشی باید اقدامامت موثری را برای رونق تولید داشته باشند .

کاشفی تاکید کرد: اکنون درشرایطی به سرمی بریم که باید با اتحاد و همدلی هرچه بیشتر برای حل مشکلات کشور به ویژه حوزه اقتصادی همراه شویم و دراین مسیر بهره گیری از توان داخلی باید بیش ازپیش مدنظر قرار گیرد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha