هوای مازندران گرم می‌شود

۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۷:۴۲
کد خبر: 85137502
هوای مازندران گرم می‌شود

ساری- ایرنا- طبق پیش بینی هواشناسی، شرایط جوی مازندران از امروز دوشنبه تا روز چهارشنبه پایدار و با افزایش تدریجی دما همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که افزایش دما بویژه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه محسوس تر است و در طی این مدت در ساعات بعدازظهر شاهد افزایش ابر و در ارتفاعات نیز رگبار باران و رعد و برق را شاهد خواهیم بود.
طبق پیش بینی هواشناسی با گرم تر شدن هوا در روزهای آینده، دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی از ۲۹تا ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر در روز یکشنبه، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه با چند درجه افزایش به ۳۲ تا ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.
دمای هوا در مناطق غرب مازندران نیز از ۲۷ درجه سانتی گراد بالای صفر در طی روز یکشنبه، در روز چهارشنبه بین ۲۸ تا ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد.
دمای هوا در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیز از ۲۲ تا ۲۷ درجه سانتی گراد بالای صفر در طی روز یکشنبه، با چند درجه افزایش در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بین ۲۵ تا ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

هوای مازندران گرم می‌شود

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که در طی امروز و فردا نیز در مناطق غربی و ارتفاعات رگبار باران پیش بینی می شود و در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز شاهد رگبار باران و رعد و برق خواهیم بود.
هواشناسی شرایط جوی امروز مازندران را براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی در مناطق ساحلی و جلگه ای نیمه ابری در بعضی ساعات ابری با احتمال رگبار پراکنده باران و در ارتفاعات صاف تا قسمتی ابری در بعدازظهر و شب ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی کرد.
آسمان مازندران از روز دوشنبه تا پنجشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب با رشد ابر در ارتفاعات با وزش باد و رگبار و رعد و برق پراکنده همراه خواهد بود.
شرایط جوی مازندران در آخرین روز هفته جمعه نیز نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با کاهش نسبی دما، وزش باد و بویژه در نیمه غربی با رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی شده است.
داده های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می دهد که آمل با ثبت دمای ۳۰.۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و آلاشت با ۱۹.۷ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.
دمای هوای شهر مرکز مازندران نیز از ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر در روز یکشنبه، امروز دوشنبه به ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر افزایش خواهد یافت.
وضعیت دریای خزر نیز امروز با موج کوتاه پیش بینی شده است.

هوای مازندران گرم می‌شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha