نام پرافتخار خلبانان شهید نیروی هوایی ارتش بر تارک پایگاه هوایی دزفول برازنده‌تر است

دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول با اشاره به برداشت ناصواب برخی از اشخاص ازسخنانش در نشست شورای فرهنگ عمومی پیرامون تغییرنام پایگاه چهارم شکاری گفت: در پی گزارش مراسم چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول عنوان کردم نام پرافتخار وبلندآوازه شهدای والامقام خلبان نیروی الهی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بر تارک پایگاه حماسه آفرین چهارم شکاری دزفول برازنده‌تر است.

حجت السلام و المسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نام دزفول با دفاع مقدس پیوند خورده و سخنان بنده در نشست شورای فرهنگ عمومی در راستای حفظ و تکریم ارزش‌ها و شهدای والامقام دفاع مقدس بود ولی برخی افراد و رسانه‌ها برداشت ناصوابی داشتند.

وی دزفول را مظهر مقاومت دانست و ادامه داد: پایگاه چهارم شکاری بدون نام دزفول شناخته شده نیست لذا پیگیری درج دوباره دزفول در نام پایگاه به عنوان مطالبه‌ای فرهنگی و نه سیاسی انجام شد.

امام جمعه دزفول به فداکاری مردم دزفول و افتخارآفرینی خلبانان پایگاه چهارم شکاری در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما در شورای فرهنگ عمومی دزفول حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و گرامیداشت یادوخاطره شهدای والامقام است.

به گزارش ایرنا مردم دزفول با تقدیم ۲ هزار و ۶۰۰ شهید نقش مهمی در پشتیبانی از رزمندگان در دوران دفاع مقدس داشتند و به رغم بمباران هوایی و زمینی و اصابت ۱۷۶ موشک دوربرد این شهر را تخلیه نکردند و همچنان به پشتیبانی از رزمندگان پرداختند.

خلبانان نیروی هوایی نیز در طول هشت سال دفاع مقدس پایگاه چهارم شکاری را خالی نکردند و همواره با نثار جان خود به دفاع از دزفول قهرمان پرداختند.

به پاس ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در طول هشت سال دفاع مقدس، چهارم خرداد در تقویم ملی به نام روز ملی مقاومت و پایداری و روز دزفول نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha