۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۴۴
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85137324
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آب شهر دهدشت به صورت موقت قطع می شود

۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۴۴
کد خبر: 85137324
آب شهر دهدشت به صورت موقت قطع می شود

یاسوج - ایرنا -مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت:آب شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه فردا دوشنبه بیست و دوم خرداد ماه به مدت ۱۰ ساعت قطع می شود.

علی محمد غریبی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آب تمامی مناطق و محلات شهر دهدشت برای وارد مدار بهره برداری شدن خط انتقال جدید قطع می شود.

وی بیان کرد: این قطعی آب برنامه ریزی شده از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۰ شب پیش بینی شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ضمن عذر خواهی از مردم تاکید کرد: انتظار می رود مردم با پیش بینی ذخیره آب کافی و صرفه جویی در مصرف آب در ساعات قطعی، کارکنان آبفا را در اجرای کامل تعمیرات همراهی کنند.

وی با اشاره به اینکه بروز افت فشار آب در شبکه توزیع تمامی مناطق و محلات شهری تا ساعاتی پس از وارد مدار بهره برداری شدن خط انتقال مورد نظر دور از انتظار نیست عنوان کرد: هیچ نیازی به دستکاری کنتور و یا شیرهای آب توسط مشترکان نیست.

غریبی اضافه کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی گرم نقطه جغرافیایی مورد نظر (شهر دهدشت) در این برهه از زمان عملیات اجرایی مورد نظر با به میدان آوردن تمامی امکانات و پشتیبانی مدیریت ستادی و به‌کار گرفتن نیروی انسانی و امکانات بخش های خصوصی انجام می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به انجام عملیات در بستر مسیر سواره رو و خیابان اصلی، حد فاصل تپه نورالشهداء تا چهار راه هلال احمر، تمامی رانندگان و سرنشینان وسائط نقلیه سبک و سنگین و به‌ویژه موتورسواران و همچنین عابران پیاده نهایت دقت و همکاری لازم برای رعایت نکات ایمنی را داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha