معاون استاندار لرستان: ۴۸۸۵ خانوار از طرح کالابرگ الکترونیک استقبال کردند

خرم‌آباد - ایرنا - معاون اقتصادی استاندار لرستان گفت: با اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در لرستان تاکنون ۴۸۸۵ خانوار از این طرح استقبال کردند.

به گزارش ایرنا، سیروس ابراهیمی روز یکشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس بررسی وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در استانها اظهار کرد: تاکنون در استان لرستان در این خصوص با حضور استاندار ۶ جلسه و ۲ جلسه وبیناری به ریاست معاونت هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور برگزار شده است.

وی با اشاره به اجرای مشوقات در نظر گرفته شده طرح کالابرگ الکترونیک برای خانوارهای دهک یک تا سه تصریح کرد: با اجرای طرح کالابرگ الکترونیک، در صورت خرید اعتباری کالاهای اساسی، یارانه دهک های یک تا سه تحت پوشش نهادهای حمایتی مبلغ ۸۰ هزارتومان معادل ۲۰ درصد به ازای هر نفر افزایش می یابد.

ابراهیمی افزود: در حال حاضر از ۱۰۸ دهستان استان ۹۰ به دستگاه کارتخوان و سایر ملزومات مورد نیاز مجهز شده اند و در سطح استان نیز هزار و ۶۰۷ فروشگاه فعال با هزار و ۹۰۴ دستگاه کارتخوان(پز) وجود دارد که تاکنون چهار هزار و ۸۸۵ خانوار از این طرح استفاده کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان به مشکلات این طرح از جمله نبود زیرساخت لازم در بعضی از مناطق روستایی، کمبود فضا و فروشگاه و لزوم ایجاد شبکه تامین کالا که خارج از توان استان بوده اشاره کرد و خواستار رسیدگی به این مشکلات شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha