۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85136996
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خوزستان: سدهای محکم مکتبی باید در مقابل هجمه دشمن ایجاد شود

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم پرورش نوجوانان و جوانان انقلابی گفت: باید سدهای محکم مکتبی در مقابل هجمه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد شود.

به گزارش ایرنا علی اکبر حسینی محراب روز یکشنبه در نشست جهاد تبیین دانش آموزی در سالن جلسات استانداری خوزستان، تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی را از وظایف آموزش و پرورش دانست و افزود: قرآن و عترت باید سرلوحه کار و فعالیت‌های تمامی دستگاه‌ها در استان خوزستان باشد.

وی ادامه داد: غربی‌ها به دنبال هدایت و همراهی جوانان ایران اسلامی به سمت خود هستند و با کمک نفوذی‌ها و یارانی که برای خود در فرهنگ غربی پرورش داده‌اند در حال فریب جوانان ما هستند.

استاندار خوزستان گفت: برای معرفی ارزش‌ها و تعالی ایران اسلامی به پیام‌های با محتوا نیاز است البته در تولید محتوا مشکلی نداریم اما در پیام رسانی با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی افزود: جریان‌های غربی با همه امکانات خود پیام‌رسان‌های قوی درست کردند که صهیونیسم در راس آنها قرار دارد.

حسینی محراب با بیان اینکه فرهنگ غنی ایران اسلامی محتواهای خوبی را در اختیار ما قرار داده است، اظهارکرد: فرهنگ غنی کشور را به عنوان پیام باید در کشورهای دیگر منتشر کرد.

وی با تاکید بر لزوم فراهم کردن امکان تربیت رییس جمهور در مدارس افزود: طرح‌های اوقات فراغت باید آموزشی و با محتواهای جذاب برگزار شوند.

استاندار خوزستان بیان کرد: باید اقداماتی صورت گیرد تا نوجوانان و جوانان در این دوره‌ها احساس ارزش کنند و بدانند که آینده ساز ایران هستند.

وی افزود: فعالیت تشکل‌های دانش آموزی در شهرستان‌های مختلف باید با حمایت فرمانداران انجام شود.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha