۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85136854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرایط ناپایداری همرفتی در اصفهان تا فردا تداوم دارد

اصفهان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: شرایط ناپایداری همرفتی در این استان به شکل افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، احتمال تگرگ، گاهی وزش تندباد لحظه ای تا فردا ( دوشنبه ) تداوم دارد.

محمد رضا رفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شرایط بیشتر برای نیمه شمالی و شرق استان مهیاست و شدت ناپایداری‌ها بیشتر در ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرایط ناپایداری‌های همرفتی برای روز دوشنبه (فردا) تضعیف خواهد شد، ادامه داد: جو به نسبت پایداری و کاهش ناپایداری‌های همرفتی از روز سه شنبه تا پنجشنبه در استان پیش بینی می‌شود و تنها پدیده غالب افزایش ابر و وزش باد است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۳۴ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۲۰ درجه سانتی‌گراد رسید.

وی اظهار داشت: زواره با دمای ۳۷ و فریدونشهر با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

رفیعی بیان کرد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم ۲۱ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته سه درجه گرم‌تر شده است.

وی افزود: بیشینه دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده ۲ تا ۴ درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان، برای این کلانشهر در روز دوشنبه (فردا)، هوای صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد در بعدازظهر در شمال شرق و شرق استان احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق و برای روز سه شنبه، هوای صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد در بعدازظهر افزایش ابر پیش بینی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha