مشکلات مددجویان سیل‌زده گِرمی و انگوت مغان به سازمان بهزیستی منعکس شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور از گزارش مشکلات مددجویان سیل‌زده شهرستان‌های گرمی و انگوت استان اردبیل به سازمان متبوع با هدف کمک‌رسانی برای بازسازی اماکن و بازتوانی جامعه هدف خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اردبیل به ایرنا ، محمدرضا کاظم‌زاده در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان های گرمی و انگوت با خانواده‌های مددجویان آسیب‌دیده در سیلاب دیدار و از آنها دلجویی کرد.

وی اظهارامیدواری کرد با انعکاس مشکلاتی که از سیلاب برای خانواده‌های مددجویان ایجاد شده، اقدامات موثری برای رفع موانع و مشکلات مددجویان از ناحیه سازمان بهزیستی انجام شود.

حامد رضایی ، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز در این بازدیدها علاوه بر دیدار و گفت و گو با خانواده‌های مددجویان آسیب دیده در سیل، حل سریع مشکلات اولیه و ضروری آنها را خواستار شد و نسبت به حمایت بهزیستی برای مقاوم‌سازی خانه‌های مددجویان قول مساعد داد.

به گزارش ایرنا ، سیلاب ۲ هفته پیش خسارت‌های زیادی در شهرستان‌های گرمی و انگوت برجای گذاشت ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل میزان خسارات وارده به بخش‌های کشاورزی، تاسیسات زیربنایی، ابنیه فنی راه‌ها و بخش‌های تولیدی و صنعتی این شهرستان‌ها را ۱۵۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

بیش از ۲۷ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی استان اردبیل هستند ، از این تعداد ۱۵ هزار نفر مستمری دریافت می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha