۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۲۱
کد خبرنگار: 5456
کد خبر: 85136537
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تذکر نماینده مجلس به قالیباف؛ چرا مانع تحقیق و تفحص از اوقاف می‌شوید؟

تهران- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین‌نامه‌ای به محمدباقر قالیباف نسبت به ممانعت وی از تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، هادی بیگی‌نژاد روز یکشنبه در جلسه علنی مجلس در تذکر آیین نامه‌ای اعلام کرد که چرا تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه جلو نمی‌رود و هیأت رئیسه مجلس اجازه نمی‌دهد تا این طرح تحقیق و تفحص اجرایی شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: بیش از یک سال است که طرح تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف آماده شده ولی به نظر می‌رسد از اجرای آن ممانعت می‌شود.

در ادامه رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر آیین نامه‌ای به بیگی‌نژاد گفت: من مانع تحقیق و تفحص اوقاف نیستم و حق ندارم مانع شوم.

قالیباف یادآور شد: سید جلیل میرمحمدی میبدی نماینده مردم شریف تفت و میبد در مجلس که طرح تحقیق و تفحص از اوقاف را تهیه کرده چند بار پیگیر شده لذا این طرح مربوط به اوقاف در شهرهای مختلف است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با سازمان اوقاف هم به توافق رسیدیم و صورت جلسه‌های آن موجود است، ادامه داد: طرح تحقیق و تفحص از اوقاف در جلسه شورای عالی سران هم مطرح شده است، موضوع فقهی آن را نیز از دفتر پیگیری کرده‌ایم و از اوقاف سؤال کرده‌ایم.

وی افزود: ما در جلسه مطرح کردیم که ابتدا موضوع‌های ملی را پیگیری کنیم بعد سراغ تحقیق و تفحص از اوقاف برویم که مربوط به پرونده این سازمان در شهرستان‌ها است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha