براتی: عاشق کشتی هستم؛ مسوولان ورزش کشتی زنان را نمی‌بینند

تهران- ایرنا- سرمربی مستعفی تیم ملی کشتی آلیش بانوان در واکنش به حواشی ایجاد شده در مورد استعفا و برداشت نادرست از صحبت‌هایش، گفت: من عاشق کشتی هستم و دلیل استعفای من این بود که مسوولان ورزش کشتی بانوان را نمی‌بینند.

آنا براتی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، ضمن گلایه از شیطنت برخی رسانه در مورد سوءبرداشت از صحبت‌هایش، اظهار داشت: جمله‌ای از من در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه فدراسیون کشتی مانند سراب است، درحالی‌که چنین جمله‌ای از من صحت ندارد و منظور من این بوده که فدراسیون کشتی رؤیای بچگی من بود که هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم زمانی به کشتی و فدراسیون راه یابم.

وی ادامه داد: وقتی پا به عرصه کشتی و فدراسیون گذاشتم، رؤیای کودکی من به حقیقت پیوست. در واقع، من یک‌بار در زندگی عاشق شدم که آن هم عشق به کشتی بود. همیشه از نوجوانی و جوانی کشتی‌ها را نگاه می‌کردم و یکی از اسطوره‌های نسل من، علیرضا دبیر است تا آنجا که وقتی متوجه شدم مصدوم شدند و دیگر نمی‌تواند مسابقه بدهد، خیلی ناراحت شدم.

براتی یادآور شد: همیشه به بچه‌های تیم هم می‌گفتم درست است که مشکلات مالی وجود دارد، اما آن‌قدر نام فدراسیون کشتی بزرگ است که باید به بودن در آن افتخار کرد.

سرمربی مستعفی تیم ملی کشتی آلیش بانوان تصریح کرد: فدراسیون کشتی بیشترین نقش را در مدال‌آوری و افتخارآفرینی در میادین جهانی و المپیکی دارد و هیچ‌کس نمی‌تواند منکر آن شود. در بحث بانوان تلاش کردیم در حد توان در آسیا و جهان افتخارآفرینی کنیم.

براتی: عاشق کشتی هستم؛ مسوولان ورزش کشتی زنان را نمی‌بینند

براتی در توضیح دلیل استعفایش خاطرنشان کرد: من نه‌تنها هیچ‌وقت مشکلی با فدراسیون کشتی ندارم، بلکه همواره بهترین تعامل را با نایب‌رئیس بانوان فدراسیون کشتی داشتم و آرامشی که در مدت‌زمان سرمربی بودن به دست آوردم را مدیون همین تعامل هستم، زیرا خیالم راحت بود هر خواسته‌ای بود فوری انجام می‌شد. این آرامش به تیم منتقل می‌شد و توانستیم مقام‌های خوبی کسب کنیم.

وی دلیل استعفا من نوعی اعتراض به مسوولان ورزش بود و ترجیح دادم به‌عنوان سرمربی تیم استعفا بدهم شاید کشتی آلیش را ببینند، صدای ما را بشنوند بلکه کاری برای کشتی زنان انجام شود.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آلیش بانوان تأکید کرد: فدراسیون کشتی تمام تلاش خود را برای اعزام و برگزاری بهینه اردوهای تمرینی به کار می‌برد. اما همچنان از سوی مسولان دیده نمی‌شویم حتی یک نفر از وزارت در مورد چرایی استعفا با من تماس نگرفت.

براتی با یادآوری این موضوع که حدود ۱۰ سال در اردوی تیم ملی جودو بودم و بعد هم در اردوی تیم ملی کشتی در فدراسیون کشتی روزگار سپری کردم، خاطرنشان کرد: به همین دلیل کاملاً می‌توانستم مقایسه کنم که چقدر اردوهای کشتی خوب است، یعنی تمام امکانات، سالن، خوابگاه و سالن بدنسازی برای ما فراهم بود و وقتی اردو داشتیم کاملاً در اختیار ما بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha