۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85135731
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درگاه‌های آنلاین ثبت خرابی تلفن ثابت در کردستان افزایش یافت

سنندج- ایرنا- مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: علاوه بر سامانه ۲۰۱۱۷ روش های جدید و آنلاین دیگری در راستای ثبت خرابی تلفن ثابت به صورت شبانه روزی آماده اعلام و ثبت خرابی تلفن ثابت برای مشتریان شده است.

به گزارش ایرنا، آزاد حکمت روز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پاسخگویی به مشکلات مشتریان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه ۲۰۱۱۷ به صورت مکانیزه در استان فعال است و مشتریان در طول شبانه روز می توانند شماره تلفن خراب خود را از طریق این شماره تلفن، آدرس اینترنتی www.tci.ir ، ورود به بخش مخابرات من و یا کد دستوری #۲۰۲۰* از طریق تلفن همراه به سیستم اعلام کنند.

وی افزود: هر مشترک قبل از تماس با شماره ۲۰۱۱۷ برای اعلام خرابی تلفن و یا سایر روش‌های اعلامی و جدید ثبت خرابی، باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کند تا رسیدگی به فرایند رفع خرابی در اسرع وقت انجام گیرد.

هدیه یک روزه مکالمه رایگان همراه اول برای مشتریان کردستانی

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه به هدیه یک روزه مکالمه رایگان همراه اول برای مشتریان در استان اشاره کرد و افزود: طرح مکالمه رایگان یک‌روزه برای مشتریان کردستانی از زمان فعالسازی در روز ۲۰ خرداد ۱۴۰۲به مدت ۲۴ ساعت قابل استفاده و بعد از اتمام زمان به صورت اتوماتیک از طریق سامانه غیر فعال می شود.

وی با بیان اینکه مشتریان همراه اول می توانند با بهره گیری از این طرح، مکالمات درون شبکه خود را به صورت رایگان انجام دهند، گفت: فعالسازی این طرح از طریق کد دستوری #۲۴۱۰* برای مشتریان همراه اول مخابرات در ۲۰ خرداد ماه سال جاری امکان پذیر است.

حکمت با اشاره به اینکه شرکت ارتباطات سیار به مناسبت های مختلف طرح ها و کمپین های مختلفی را برای مشتریان اجرا و در نظر گرفته است افزود: همراه اول مخابرات به عنوان بزرگترین اپراتور شبکه ارتباطات سیار در کشور خدمات و سرویس های متنوعی را به مشتریان ارائه می دهد.

وی یادآور شد: این مجموعه در راستای ارائه خدمات با کیفیت و در ۲ بخش voice و data به مشتریان از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزد، ضمن اینکه بیش از ۲ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۹۰مشترک در قالب شماره‌های دایمی و اعتباری در استان فعال هستند.

مدیرمخابرات منطقه کردستان با اشاره اینکه پروژه های متعددی برای ظرفیت سازی، ایجاد و توسعه زیرساختهای شبکه ارتباطات سیار در استان اجرا شده است، اضافه کرد: افزایش ۲۴ هزار و ۹۱۴ مشترک همراه اول از ابتدای سال جاری تا کنون موید تحقق اهداف منطقه به منظور بهبود سطح کیفی خدمات قابل ارائه به مشتریان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha